کد خبر : 13486
دیدگاه‌ها برای مردم سادات محمودی جهت اجرای سد خرسان خودشان رضایت دادند/ سد روستای پراشکفت بویراحمد در دست اقدام است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 16:22
-

سد خرسان سه تا ده سال طول می کشد تا به مرحله آبگیری برسد

سید حسین رازیان

مردم سادات محمودی جهت اجرای سد خرسان خودشان رضایت دادند/ سد روستای پراشکفت بویراحمد در دست اقدام است

مردم سادات محمودی جهت اجرای سد خرسان خودشان رضایت دادند/ سد روستای پراشکفت بویراحمد در دست اقدام است
در ابتدای ورود ما به مجلس بحران کویید ۱۹ را در کشور داشتیم که  بیشتر ناشی از سوء مدیریت در کشور بود

به گزارش عصر کهگیلویه از یاسوج، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در نشست ارائه عملکرد ۳ و نیم ساله خود در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران  و در پاسخ به خبرنگار پایگاه خبری دنا نما در مورد آخرین موضعگیری و روند اجرای سد خرسان ۳ افزود: روند اجرای سد خرسان ۳ از چندین سال پیش شروع شده و دولت برای این سد سرمایه گذاری کرده است.

روشنفکر بیان کرد: با اجرای سد خرسان ۳ آسیب هایی به کوه دنا و مردمی که در کنار سد خرسان ۳ سکونت دارند وارد خواهد شد ولی علیرغم این که در ده سال گذشته مردم این منطقه را از خدمات نظام جمهوری اسلامی مثل آبرسانی، برق رسانی، گازرسانی و حقابه محروم کرده بودند این محدودیت ها را برطرف کردیم.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با توجه به اینکه ممکن است تکمیل و آبگیری سد خرسان ۳ تا ده ها سال طول بکشد اما با رایزنی با وزرا و از تریبون مجلس ارائه خدمات عمومی در سادات محمودی برقرار و ادامه دارد.

وی در پایان گفت: بر اساس بررسی هایی که صورت گرفته خیلی از مردم سادات محمودی با مراجعه به دفتر نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسئولین، برای اجرای سد خرسان ۳ اعلام رضایت کرده اند.

وی در مورد احداث روستایی پراشکفت گریزی داشت که طرح مطالعاتی این سد و مراحل مختلف آن در دست اقدام است.

روشنفکر با بیان این نکته که عده‌ای دست به تخریب می‌زنند، ادامه داد: تاکنون اجازه شکایت از هیچ کس را نداده ام و حتی یک مورد که بدون اطلاع من شکواییه‌ای انجام شد، پس از اطلاع، شخصا به قاضی پرونده زنگ زدم و خواستار مختومه شدن آن پرونده شدم.

وی گفت: گاهی می‌گویند که نسبت به عملکرد گذشتگان گلایه‌مند هستم و برخی مسئولین گذشته را به چالش می‌کشانم، وقتی محاسبه‌ای نسبت به گذشته می‌کنم می‌بینیم با وجود همه منابع طبیعی و ظرفیت‌های موجود استان نسبت به استان‌های دیگر برای ما سوال است که دلیل این عدم توسعه نیافتگی چیست؟ چرا استان یزد با اب و هوای کویری اکنون گلستان است و ما با این همه منابع در این وضعیت هستیم.

روشنفکر ادامه داد: اگر جایی فریاد می‌زنیم به دلیل سوء مدیریت‌ها است البته ما دست همه مدیران خوب و با تجربه را می‌بوسیم و از همه مدیران گذشته چه چپ و چه راست که اقدامات خوبی انجام دادند سپاسگزاریم.

وی افزود: اگر سوء مدیریت‌ها نبود از رشد و بالندگی خوبی برخوردار بودیم؛ بنابراین تلاش کردم در مجلس منفعل نباشم و از بدو ورود، نطق‌های متعددی در مجلس داشته ام.

مهدی روشنفکر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در ابتدای ورود ما به مجلس بحران کویید ۱۹ را در کشور داشتیم که  بیشتر ناشی از سوء مدیریت در کشور بود نظارت‌های ضعیف و قانونگذاری ضعیف موجب شده بود تا مشکلات زیادی برای کشور ایجاد شود‌.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در همان روزها علاوه بر کووید ۱۹ برجام نیز جمع شده بود و بعضی‌ها به دلایل شرایط به وجود آمده اشکال را بر ما وارد می‌کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.