کد خبر : 13494
دیدگاه‌ها برای بیانیه سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از مردم غزه بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 22:21
-

بیانیه سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از مردم غزه

بیانیه سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از مردم غزه
سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ضمن محکوم کردن جنایت صهیونیسم شیطانی، خواستار مجازات حامیان، آمرین و عاملین این حادثه به واقع تروریستی است.

به گزارش عصر کهگیلویه، سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ضمن محکوم کردن جنایت صهیونیسم شیطانی، خواستار مجازات حامیان، آمرین و عاملین این حادثه به واقع تروریستی است.

در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت؟!»
و راستی، به کدامین گناه کشته شده‌اند.زنان و کودکانی که در پیِ بیداد اهریمن و مرهم نهادن به پریشانی و آلامشان ،در مأمنی ساعتی را سپری می‌کردند.

وااسفا از این بیداد، واحیرتا از دلمردگی ها و بی رحمی های منادیان حقوق بشر!
آنان که ورای عناوینِ عوام فریبانهٔ خود ،دست به جنایتی زده اند که دلِ تاریخ را به لرزه درآورده و انسانیت را به حیرت واداشته است.

بار دیگر دستان آلوده نظام عنکبوتی ِِ صهیونیسم، از آستین استکبار بیرون آمده و هزاران انسان پاک فطرت را ناجوانمردانه به خاک و خون کشانده اند و حریم انسانیت را واژگون ساخته اند. قدس شریف را مورد هتک حرمت قرار داده‌اند و نژادپرستی خود را بیش از پیش عیان ساخته اند.

چه دردآور و سخت است نوشکوفه هایی را خون آلود در خرابه های بیمارستان المعمدانی از دل خاک بیرون کشیدن. امروز دیگر سکوت جایز نیست و بر آنکه ذره‌ای شرف و انسانیت در او جاریست واجب است این جنایت آشکار بشری را محکوم سازد.

سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و هنرمندان اصیل و غیور این سرزمین، ضمن عرض تسلیت محضر حضرت صاحب الامر (عج) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای «دامت برکاته» این جنایت صهیونیسم شیطانی را محکوم کرده و خواستار مجازات حامیان، آمرین و عاملین این حادثه به واقع تروریستی است و جهان انسانیت را به تقابل با این غدهٔ سرطانی دعوت می نماید.

والسلام علی من التبع الهدی
سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.