کد خبر : 13789
دیدگاه‌ها برای بازدید بخشدار سرفاریاب از چند طرح عمرانی در حال اجرا در منطقه سادات- بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 20:53
-

خبرنگار آقای طاعتی

بازدید بخشدار سرفاریاب از چند طرح عمرانی در حال اجرا در منطقه سادات-

بازدید بخشدار سرفاریاب از چند طرح عمرانی در حال اجرا در منطقه سادات-
اعتبار بهسازی ۳ کیلومتر راه روستایی تاوه سفید حدود ۱۳٠ میلیارد ریال می باشد و مرحله خاک برداری این طرح حدود ۴٠ درصد پیشرفت کاری دارد.

بخشدار سرفاریاب از چند طرح عمرانی در حال اجرا در حوزه سادات بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، بخشدار سرفاریاب در ضمن این برنامه بازدید گفت: طرح بهسازی معابر و سنگ فرش روستای دره آخوند که با اعتباری حدود ۷ میلیارد ریال شروع شده و در حال حاضر بیش از ۷٠ درصد کار آن به انجام رسیده و ان شاءاللّه با اجرای کامل آن رفت و آمد مردم روستا در سطح معابر راحت تر و جلوه زیباتری نیز به روستا خواهد بخشید.
مجیدیان با اشاره به اینکه اعتبار بهسازی ۳ کیلومتر راه روستایی تاوه سفید حدود ۱۳٠ میلیارد ریال می باشد و مرحله خاک برداری این طرح حدود ۴٠ درصد پیشرفت کاری دارد افزود؛ ساخت یک دهنه پل از سه دهنه پل این مسیر پایان یافته و پل دوم نیز رو به اتمام و ساخت پل سوم نیز شروع شده است که امیدواریم این طرح هر چه سریع تر تکمیل و شرایط عبور و مرور آسان مردم از این مسیر بعد از سالها فراهم شود.
وی همچنین از پایان کار طرح سیل بند روستای سادات امام زاده علی (ع) که به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی سیلاب و حفاظت از خانه های مسکونی و با اعتباری بالغ بر ۱٠ میلیارد ریال اجرا شده است، خبر داد و گفت: این طرح از طرف امور آب استان و ظرف مدت کمتر از یک سال انجام گرفت.
بخشدار سرفاریاب در پایان از طرح در حال اجرای قطعه دوم اصلاح پیچ های آب حیات نیز بازدید و عملیات خاکبرداری و ساخت پل ها و ابنیه این طرح را دارای پیشرفت خوبی دانست و در پایان از همه مسئولین استانی و شهرستانی و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی بخاطر حمایت ها و پیگیریهای ممکن برای اجرای طرح های عمرانی در سطح بخش قدر دانی و تشکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.