کد خبر : 1864
دیدگاه‌ها برای در شب های قدر خواسته ها و مقدرات بزرگ و معنوی را از خداوند طلب کنیم. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 2 اردیبهشت 1401 - 17:35
-

آقای طاعتی زاده

در شب های قدر خواسته ها و مقدرات بزرگ و معنوی را از خداوند طلب کنیم.

در شب های قدر خواسته ها و مقدرات بزرگ و معنوی را از خداوند طلب کنیم.
گرامی داشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان نیروهای خدوم در همه عرصه ها و مدافعان و حافظان نظام و کشور در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی

گزارش خبرگزاری عصرکهگیلویه”

امام جمعه سرفاریاب در خطبه های نماز جمعه امروز در تاریخ(۱۴٠۱/۲/۲) با دعوت و توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، تقوی را سپر و راهی برای دفع و رهایی از مشکلات و سختی های زندگی دانست که خداوند برای مومنان و متقیان قرار داده است.
حجت الاسلام زارعی پور در خطبه اول و در ادامه بحث مواعظ نفسانی، قساوت قلب را امری اکتسابی و ناشی از رفتارها و کردارهای ناروای انسان دانست و گفت بیماری قساوت قلب دارای مراتب و قابل علاج و درمان است.
ایشان گناه را از مهمترین عوامل ایجاد قساوت قلب برشمرد و گفت: طبق فرموده امام باقر هر گناهی مانند لکه سیاهی بر سفیدی دل اثر می کند و هر چه گناه بیشتر شود سیاهی و قساوت قلب انسان بیشتر می شود.
وی داشتن آرزوها و خواهش های نفسانی و دنیوی را از دیگر عوامل ایجاد و مؤثر بر قساوت قلب عنوان کرد.
زارعی پور در خطبه دوم با تسلیت سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی( ع )، طبق آیه ۵۴ سوره مائده، دوست داشتن متقابل او و خداوند، شجاعت، تضرع و فروتنی، انجام کارها برای رضای خدا و نترسیدن از سرزنش مردم را از خصائل و فضائل بی شمار حضرت علی (ع) عنوان کردند و گفت: در شب های قدر خواسته ها و مقدرات بزرگ و معنوی را از خداوند طلب کنیم.
گرامی داشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان نیروهای خدوم در همه عرصه ها و مدافعان و حافظان نظام و کشور در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی؛
طوفان طبس و شکست امریکا در مقابل نظام نوپای ایران اسلامی در پنجم اردیبهشت سال ۵۹ با عنایت و امداد الهی و سوم اردیبهشت سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به دستور امام ( ره) و تأکید بر رصد همه مسائل فرهنگی و پیگیری اجرای مصوبات این شوری از دیگر مناسبتهای عنوان شده و مورد اشاره امام جمعه سرفاریاب در خطبه دوم بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.