کد خبر : 14225
دیدگاه‌ها برای برگزاری یادواره شهدای روستاهای حومه شرق چرام- بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 16:39
-

طاعتی

برگزاری یادواره شهدای روستاهای حومه شرق چرام-

برگزاری یادواره شهدای روستاهای حومه شرق چرام-
از مهمترین پیام‌های برگزاری یادواره شهدا در این ایام، حضور یکپارچه و منسجم مردم و پیوند و میثاق با شهدای مظلوم غزه، کودکان و زنان بی‌پناه است که امروزه مورد حمله بیش از پیش رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکای جنایت کار است و این مردم با حضورشان با مردم مظلوم فلسطین میثاق بستند که پشتیبان آن‌ها در جبهه مقاومت هستند و قطعا امت اسلامی مظلومان عالم به خصوص فلسطینیان را حمایت خواهند کرد.

برگزاری یادواره شهدای روستاهای حومه شرق چرام-
یادواره ۱۳ شهید والا مقام روستا‌های بناری ، فشیان ، دره شیری و سیدآباد در شهرستان چرام برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام، در این مراسم معنوی که درمسجد امیرالمومنین (ع) روستای فشیان برگزار شد، حجت الاسلام قدرت الله خرمروز مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید استان گفت: امروزه اگر عزت، افتخار و آبرویی در جامعه و جهان داریم، مدیون خون شهدا و خانواده‌های گرانقدر شهدا هستیم.
وی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها را حجت بالغه الهی دانست و اظهار داشت؛ حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها تحقق عینی وحی الهی، همه قرآن کریم و جلوه کامل خداست.
حجت الاسلام خرمروز با تأکید بر اینکه معرفت الزهرا معرفت اللّه است، یادآور شد: اگر کسی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها را بشناسد از چند طریق و به آن مقدار که استعداد دارد، می‌تواند از نور فاطمی برای استعاذه به درگاه الهی و کسب عنایات خاصه بهره‌مند شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه‌ و بویراحمد اضافه کرد: از مهمترین پیام‌های برگزاری یادواره شهدا در این ایام، حضور یکپارچه و منسجم مردم و پیوند و میثاق با شهدای مظلوم غزه، کودکان و زنان بی‌پناه است که امروزه مورد حمله بیش از پیش رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکای جنایت کار است و این مردم با حضورشان با مردم مظلوم فلسطین میثاق بستند که پشتیبان آن‌ها در جبهه مقاومت هستند و قطعا امت اسلامی مظلومان عالم به خصوص فلسطینیان را حمایت خواهند کرد.
حجت الاسلام خرمروز تصریح کرد: این جوانان فلسطینی این گروه کوچک که نه لشکر هستند نه دارای تجهیزات پیشرفته نظامی دنیا در برابر این همه تجهیزات نظامی شما؛ ایمان و اراده قوی خود را نشان دادند و به شما اسرائیلی ها و حامیان تان فهماندندکه دیگر دوران بزن در رو تمام شده است و این چنین شما را غافلگیر می کنیم و افسران شما را با لباس خواب از رختخواب بیرون می آوریم.
سرهنگ اقبالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام نیز در این مراسم گفت: تا پایان سال پنج یادواره شهدای دیگر در روستاهای شهرستان چرام برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.