کد خبر : 14315
دیدگاه‌ها برای استقبال باشکوه و بی نظیر چاروسایی‌ها از بانی گازرسانی/بزرگواری”تعریض جاده چاروسا به دهدشت بعد از من به کما رفت بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 10:11
-

برای کار و خدمت مردم سادات و‌ چرام و دیشموک و چاروسا و لیکک و ثلاث و بویراحمد برایم تفاوتی نداشتند و هر چه از دستم آمد، کار کردم و فریاد زدم و پیگیری کردم.

استقبال باشکوه و بی نظیر چاروسایی‌ها از بانی گازرسانی/بزرگواری”تعریض جاده چاروسا به دهدشت بعد از من به کما رفت

استقبال باشکوه و بی نظیر چاروسایی‌ها از بانی گازرسانی/بزرگواری”تعریض جاده چاروسا به دهدشت بعد از من به کما رفت
اکنون نیز با همان انرژی و انگیزه آمدم تا مردم تفاوت تغییر نماینده خود را به صورت ملموس، احساس کنند.

سید علی‌محمد بزرگواری در جمع باشکوه مردم چاروسا در منطقه کمردوغ گفت: مهمترین خواسته مردم این مناطق بعد از بحث گازرسانی، داشتن یک جاده استاندارد و ایمن بود که آن را شروع کردیم ولی بعد از دوره نمایندگی بنده به کما رفت و پیگیری نشد.
به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه، سید علی محمد بزرگواری بعد از استقبال باشکوه بخشی از مردم چاروسا به گلزار مطهر شهید خدابخش روان در روستای کمردوغ رفت و بعد از آن در جمع مردم اظهار کرد: مشکلات و‌کمبودهای مناطق چاروسا و دیشموک زیاد است اما برخی مطالبات مردم اولویت بیشتری دارند که یکی از آنها بحث گازرسانی و دیگری راه‌های ارتباطی است؛ حقیقتا این جاده چاروسا و دیشموک به دهدشت در شأن مردم این دیار نبود و نیست و باید فکری جدی برای آن شود.
بزرگواری افزود: در دوره نمایندگی‌ام این مطالبه بحق مردم را پیگیری کردم و مجوز پروژه تعریض جاده چاروسا به دهدشت را اخذ کردیم، اعتبار برای آن گرفتیم و بخشی از این پروژه را به اتمام رساندیم ولی با اتمام مسئولیت بنده، نیمه‌تمام رها شد که اصلا زیبنده این مردم نیست؛ انتظار ما این بود که این پروژه بعد از ما هم ادامه پیدا می‌کرد و حداقل تا دهستان جاورده عملیات تعریض آن انجام می‌شد که متاسفانه نشد.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین افتخاراتم پیگیری خواسته‌های عمومی مناطق مختلف استان بود، تصریح کرد: این جاده باید از اعتبارات ملی، شروع شود و ضمن تعریض و ایمن‌سازی آن، پیچ‌های خطرناک و نقاط حادثه‌خیز آن حذف شود.
نامزد انتخابات مجلس در کهگیلویه بزرگ ادامه داد: جاذبه گردشگری کمردوغ که امروز مهمان مردم این روستا هستیم، اگر در هر استان یا کشور دیگری بود، منبع درآمد و اشتغال مردم آن دیار می‌شد ولی در این منطقه نیز در دوره بنده، آب و برق این روستا و جاذبه گردشگری کمردوغ تامین شد و بعد از ما دیگر کار خاصی روی آن انجام نشد.
وی با بیان اینکه آبشار کمردوغ به واسطه ارتفاعی که دارد یکی از آبشارهای مهم ایران و جهان است، گفت: آب این منطقه به علت «شوری» قابل شرب نبود که در دوره نمایندگی بنده، دستگاه آب‌‌تصفیه‌کن نصب و آب لوله‌کشی سالم تحویل مردم شد.
بزرگواری در مورد تونل ۲.۵ کیلومتری «پات» در جاده پاتاوه دهدشت و منطقه دشمن‌زیاری نیز گفت: وقتی نماینده مردم شدم این پروژه تعطیل بود و ۴۸ میلیارد تومان هم بدهی داشت که با توسل به بیت رهبری و رایزنیهای فراوان در آن زمان مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان پول نقد گرفتم و کار تمام و افتتاح هم شد.
وی به پروژه گازرسانی به چاروسا و دیشموک هم به عنوان مهمترین خدمت نظام در این منطقه اشاره کرد و گفت: به پشتوانه این مردم، خون و دل خوردیم تا مجوز این پروژه و اعتبار آن را گرفتیم و حتی ۱۴ کیلومتر آن نیز به اتمام رسیده بود که دوره نمایندگی‌ام تمام شد.
بزرگواری با بیان اینکه خدمت به این مردم برایم دلنشین و غرورآفرین است، تصریح کرد: لازم دیدم یکبار دیگر برای نمایندگی مردم در مجلس، ثبت‌نام کنم تا در صورت پیروزی این کارهای عام‌المنفعه را تکمیل و چند پروژه مهم دیگر را به کمک مردم و مسئولین اجرایی نیز شروع و تمام کنیم.
بزرگواری تاکید کرد: به لطف خدا تقریبا دست روی هر کار بزرگ و عام‌المنفعه‌ای که در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بگذاریم، یا در دوره نمایندگی بنده به طور کامل افتتاح شدند، یا در آن دوره مجوز و اعتبار گرفتند یا مقدمات کار در آن دوره بوده که اکنون نیز با همان انرژی و انگیزه آمدم تا مردم تفاوت تغییر نماینده خود را به صورت ملموس، احساس کنند.
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای کار و خدمت مردم سادات و‌ چرام و دیشموک و چاروسا و لیکک و ثلاث و بویراحمد برایم تفاوتی نداشتند و هر چه از دستم آمد، کار کردم و فریاد زدم و پیگیری کردم.
به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه، این استقبال مردم چاروسا از سید علی‌محمد بزرگواری به عنوان پایگاه اصلی رأی رقیبان، معنی خاصی دارد و برای نخستین بار است که در این مناطق چنین جمعیتی به خیل هواداران بزرگواری می‌پیوندند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.