کد خبر : 14896
دیدگاه‌ها برای سفر معاون امور عمرانی استاندار به همراه فرماندار شهرستان چرام و برخی مدیران کل به منطقه سادات بخش سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 13:34
-

خبرنگار آقای طاعتی

سفر معاون امور عمرانی استاندار به همراه فرماندار شهرستان چرام و برخی مدیران کل به منطقه سادات بخش سرفاریاب-

سفر معاون امور عمرانی استاندار به همراه فرماندار شهرستان چرام و برخی مدیران کل به منطقه سادات بخش سرفاریاب-
نظارت بر روند اجرا و میزان پیشرفت کاری طرح های عمرانی، مشاهده وضعیت، تصمیم گیری و ارائه دستور کارهای لازم و متناسب با شرایط و رفع موانع احتمالی از اهداف این سفر بود.

سفر معاون امور عمرانی استاندار به همراه فرماندار شهرستان چرام و برخی مدیران کل به منطقه سادات بخش سرفاریاب-
معاون امور عمرانی استاندار در حاشیه این سفر در مصاحبه ای با خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، گفت: نظارت بر روند اجرا و میزان پیشرفت کاری طرح های عمرانی، مشاهده وضعیت، تصمیم گیری و ارائه دستور کارهای لازم و متناسب با شرایط و رفع موانع احتمالی از اهداف این سفر می باشد که به همراه مدیران کل بحران، امور شهری و روستاها، منابع طبیعی و آبخیز داری، بنیاد مسکن، راهداری و مدیران عامل برق و گاز و برخی مدیران شهرستانی و فرماندار شهرستان در روستای دلی خلیفه ای حاضر شده ایم.
علی محمد روستا اجرای آسفالت مسیر ورودی روستا توسط اداره کل راهداری، احداث کانال های هدایت سیلاب و اجرای طرح هادی روستا توسط بنیاد مسکن و همچنین پیشنهاد شروع طرح مطالعاتی اجرای دو طرح آب خیز داری در بالا دست روستا به منظور کنترل سیلاب ها مجموعا با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان و با هدف تکمیل زیر ساختها در این روستای خوش آب و هوا را از تصمیمات این سفر عنوان کرد.
فرماندار شهرستان چرام نیز در خصوص برنامه های این بازدید گفت: متعاقب سفر حدود دو ماه پیش استاندار محترم به شهرستان و به منظور نظارت بر روند اجرای طرح های فعال در این منطقه، میزبان معاون محترم استاندار جناب آقای روستا و تعدادی از مدیران کل هستیم.
سید عبدالرحمن توفیقیان با اشاره به خسارتها و مشکلات ناشی از سیل تابستان سال ۱۴٠۱ در شهرستان و خاصه روستای دلی خلیفه ای و طسوج، افزود: مناسب سازی معابر تخریب شده به واسطه سیلاب، پاکسازی و تعمیر کانالهای آب رسانی و جبران خسارتهای باغات از جمله برنامه ها و اقدامات لازم و صورت گرفته در این راستا می باشد.
وی نظارت بر روند اجرای طرح بهسازی و آسفالت مسیر اصلی روستای دلی خلیفه ای به طول ۱/۵ کیلومتر که در مرحله پایانی کار و آماده آسفالت ریزی در چند روز آینده می باشد و همچنین طرح گازرسانی به این روستا و چند روستای مجاور در این منطقه سردسیری که با پیشرفت کاری مناسب در حال اجرا می باشد را از برنامه های این بازدید عنوان کرد.
فرماندار شهرستان چرام به طرح های بهسازی و آسفالت جاده دمه، روستای تاوه سفید و دلیاسیر، پل بیدانجیر و دیگر طرح های فعال و در حال اجرای بخش سرفاریاب و بخش مرکزی نیز اشاره داشت و گفت: بازدیدهای نظارتی و حمایتی به همراه مسئولان ذیربط از این طرح ها نیز خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.