کد خبر : 15110
دیدگاه‌ها برای جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با دستور کار برنامه ریزی و هماهنگی جهت ایام اعتکاف برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 10:01
-

جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با دستور کار برنامه ریزی و هماهنگی جهت ایام اعتکاف برگزار شد.

جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با دستور کار برنامه ریزی و هماهنگی جهت ایام اعتکاف برگزار شد.

جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با دستور کار برنامه ریزی و هماهنگی جهت ایام اعتکاف برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه در این جلسه ابتدا رئیس ستاد نماز جمعه، ذکر و عبادت ایام ماه رجب را دارای آثار و برکات فراوان دانست و ایام اعتکاف در نیمه ماه رجب را از بهترین

جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با دستور کار برنامه ریزی و هماهنگی جهت ایام اعتکاف برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه در این جلسه ابتدا رئیس ستاد نماز جمعه، ذکر و عبادت ایام ماه رجب را دارای آثار و برکات فراوان دانست و ایام اعتکاف در نیمه ماه رجب را از بهترین فرصتها برای شب زنده داری و عبادت و ذکر خیر عنوان کرد.
حجت الاسلام سید رسول کشاورز در ادامه بر لزوم همکاری و تلاش اعضای ستاد برای فراهم کردن شرایط مناسب معتکفین در مساجد تأکید کرد و خواستار طرح پیشنهادات و راهکارهای مفید در این زمینه و تصمیم گیری مناسب در این خصوص شد.
در ادامه جلسه حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه های مختلف و خاصه برنامه اعتکاف مطرح و برای همکاری های لازم اعلام آمادگی کردند.
امام جمعه سرفاریاب نیز با اشاره به بیانات رهبری در جلسه هفته گذشته با ائمه جمعه و فرمایش ایشان که کار ائمه جمعه را با توجه به لزوم جلب رضایت خداوند و رضایت و همراهی عموم مردم در کنار هم، کاری سخت و دشوار عنوان کرده بودند، بر لزوم توجه و رعایت اصول کمی و کیفی نماز جمعه و دیگر برنامه های فرهنگی در کنار رضایت مندی و توجه به خواسته های معقول مردم در این راستا، تأکید کرد.
حجت الاسلام زارعی پور اعتکاف را فرصت معنوی بزرگی دانست که خلوت با خدا و فاصله گرفتن از امور و تعلقات دنیوی از جمله اعمال آن می باشد و لازم است معتکفان از آداب و احکام اعتکاف آگاه باشند تا به بهترین نحو ممکن از این فرصت معنوی بهره مند شوند.
تعیین مسجد صاحب الزمان مشایخ برای معتکفین مرد و مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام (مصلی) برای معتکفان خانم و همچنین تعیین افراد خانم و آقا برای انجام امور رفاهی و… معتکفان و اجرای برنامه های فرهنگی معنوی (ولادت امام علی (ع) و نماز جمعه و ارتحال حضرت زینب (س) در مساجد محل اعتکاف از توافقات و مصوبات این جلسه بود.
لازم به ذکر است برنامه ریزی و هماهنگی برای اجرای برنامه اعتکاف خواهران در مسجد روستای دهنو توسط روحانی مستقر حجت الاسلام عارف منش و شورای اسلامی روستا و هیئت امنای مسجد نیز قبلا انجام گرفته شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.