کد خبر : 8080
دیدگاه‌ها برای برگزاری یادواره شهدای مشایخ سرفاریاب در مسجد صاحب الزمان(عج) بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 بهمن 1401 - 22:01
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری یادواره شهدای مشایخ سرفاریاب در مسجد صاحب الزمان(عج)

برگزاری یادواره شهدای مشایخ سرفاریاب در مسجد صاحب الزمان(عج)
از تفاوتهای شهدا با انسانهای معمول، محاسبه درست آنها از امور دنیا است. در محاسبات شهدا، آگاهی و نظارت خداوند بر اعمال پر رنگ است ولی در محاسبات ما خود دنیا و مردم پر رنگ و مدنظر است و به فرموده شهید شوشتری دیروز خیلی ها دنبال این بودند که گمنام بمانند و امروز خیلی ها دنبال این هستند که نامشان گم نشود.

برگزاری یادواره شهدای مشایخ سرفاریاب در مسجد صاحب الزمان(عج)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، در این مراسم که باحضور مردم و مسئولان بخش در مسجد صاحب الزمان (عج) سرفاریاب برگزار شد، امام جمعه سرفاریاب به عنوان سخنران با بیان اینکه اگر کسی در راه خدا خدمتی انجام دهد، خداوند به شایستگی جبران خواهد کرد، گفت: شهدا خداوند را در وجود خود بزرگ کردند و خداوند هم آنها را بزرگ کرد و جبران قدم در راه خدا بلافاصله انجام می شود اگر چه شاید ما دیر متوجه شویم.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه یکی از تفاوتهای شهدا با انسانهای معمول را محاسبه درست آنها از امور دنیا دانست و افزود: در محاسبات شهدا، آگاهی و نظارت خداوند بر اعمال پر رنگ است ولی در محاسبات ما خود دنیا و مردم پر رنگ و مدنظر است و به فرموده شهید شوشتری دیروز خیلی ها دنبال این بودند که گمنام بمانند و امروز خیلی ها دنبال این هستند که نامشان گم نشود.
وی با اشاره به ارتباط درست و معنوی و خالصانه شهدا با خداوند در اعمال و گفتار و ترجیح رضایت خداوند بر رضایت مردم نزد شهدا، نیز گفت: هر کس رابطه اش را با خدا درست کند خداوند ارتباط او با مردم را نیز درست و مناسب می کند.
بخشدار سرفاریاب نیز در این یادواره، شهدا را کسانی عنوان کرد که صداقت را به پایان رسانده و خداوند خریدارشان شد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، شهدا از طرف خداوند انتخاب و گزینش شده اند و عامل این انتخاب، لیاقت و صداقت آنان بوده است.
مجیدیان ترویج فرهنگ شهید و شهادت و انتقال به نسل جوان و زدودن زنگار از قلب ها را از پیام ها و تاثیرات برگزاری یادواره شهدا دانست و حضور در این محافل را موجب آرامش و معنویت دانست.
ستوانیکم پاسدار ویسی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) سرفاریاب نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا هدف از برگزاری این یادواره‌ها را ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل جدید عنوان کرد و گفت: تاکنون ۶ یادواره شهدای بخش، آبروی محله و یادواره شهدای دانش آموز در بخش سرفاریاب برگزار شده و تا پایان سال جاری نیز یک یادواره دیگر در سطح بخش برگزار خواهیم کرد.
در پایان مراسم نیز با مداحی کربلایی امین رهبر در وصف اهل بیت (ع) و شهدا، حضار به سینه زنی پرداختند.
گفتنی است بخش سرفاریاب ۷۲ شهید والا مقام را به این نظام و انقلاب تقدیم نموده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.