کد خبر : 9638
دیدگاه‌ها برای تلاش حوزه بهداشت در ایام کرونا/ تاکید بر برنامه محوری دانشگاه علوم پزشکی+تصاویر بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1402 - 2:06
-

حوزه بهداشت در ایام کرونا متحمل زحمات زیادی شدند

سید حسین رازیان

تلاش حوزه بهداشت در ایام کرونا/ تاکید بر برنامه محوری دانشگاه علوم پزشکی+تصاویر

تلاش حوزه بهداشت در ایام کرونا/ تاکید بر برنامه محوری دانشگاه علوم پزشکی+تصاویر
حوزه بهداشت برای برنامه‌های خود تحلیل داشته باشند چرا که یک تحلیل خوب می‌تواند دانشگاه و حوزه بهداشت را به برنامه‌های خود برساند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان در ایام کرونا تلاش‌های فراوانی انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع و تحلیلی عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد دکتر سعید جاودان سیرت در دیدار با کارکنان مرکز بهداشت استان گفت: هدف مجموعه علوم پزشکی چیزی به غیر از خدمت به مردم نیست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر برنامه‌ریزی در مجموعه‌های این دانشگاه افزود: داشتن برنامه، محوری و کارآمدی این برنامه‌ها از ملزومات معاونت‌های این دانشگاه است‌.

وی ادامه داد: در حوزه برنامه‌ریزی، بخش بهداشت از یک عقبه بسیار ارزشمند برخوردار است و سایر حوزه‌ها برنامه‌ریزی را از ای معاونت الگو گرفته‌اند.

دکتر جاودان‌سیرت بیان کرد: می‌خواهیم کارهای دانشگاه را جلو ببریم لذا تحولاتی در این زمینه هم ایجاد شده است.

این مسئول با بیان اینکه همه مجموعه دانشگاه یک تیم هستند، گفت: حوزه بهداشت دانشگاه مهم‌ترین، اساسی‌ترین و اصولی‌ترین پایه‌های حوزه دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: خانواده‌ها نیازمند آموزش در حوزه بهداشت هستند که حوزه بهداشت در این زمینه نقش بارزی دارند.

دکتر جاودان سیرت با تاکید بر اینکه صداقت، عدالت، احترام گذاشتن به جامعه در اولویت مجموعه بهداشت است، گفت: نباید از وظایف ذاتی خود غافل شویم و به مسائلی که اولویت دانشگاه نیستند پرداخته شود.

وی عنوان کرد: حوزه بهداشت در ایام کرونا متحمل زحمات زیادی شدند گرچه حوزه درمان در ابتدای شیوع این بیماری با سختی‌هایی مواجه بود اما بیشتر بار مقابله با کرونا و واکسیناسیون بر عهده بخش بهداشت است.

دکتر جاودان‌سیرت در پایان خاطرنشان کرد: حوزه بهداشت برای برنامه‌های خود تحلیل داشته باشند چرا که یک تحلیل خوب می‌تواند دانشگاه و حوزه بهداشت را به برنامه‌های خود برساند.

تهیه کننده و نویسنده/ سید حسین رازیان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.