کد خبر : 15492
دیدگاه‌ها برای سرکشی و دیدار با جانبازان دوران دفاع مقدس به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) در سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 20:36
-

خبرنگار آقای طاعتی

سرکشی و دیدار با جانبازان دوران دفاع مقدس به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) در سرفاریاب-

سرکشی و دیدار با جانبازان دوران دفاع مقدس به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) در سرفاریاب-
امام جمعه سرفاریاب، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام، فرمانده حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع)، شهردار و برخی اعضای شورای اداری بخش به مناسبت سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز با چند نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس در سرفاریاب دیدار کردند.

سرکشی و دیدار با جانبازان دوران دفاع مقدس به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) در سرفاریاب-
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه، امام جمعه سرفاریاب، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام، فرمانده حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع)، شهردار و برخی اعضای شورای اداری بخش به مناسبت سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز با چند نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس در سرفاریاب دیدار کردند.
امام جمعه سرفاریاب در این برنامه دیدار ضمن تقدیم سلام رهبر معظم انقلاب خدمت جانبازان عزیز با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع)، نامگذاری این روز را به نام روز جانباز بسیار مناسب و با ارزش دانست.
حجت الاسلام زارعی پور گفت: ارزش کار و جایگاه معنوی جانبازان کمتر از شهدا نیست و حتما این عزیزان با فداکاری و ایثاری که از خود نشان داده اند و صبر و تحملی که در برابر رنج و سختیهای ناشی از جانبازی دارند، نزد خداوند عزیز و گرامی خواهند بود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام نیز با تبریک میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز خدمت جانبازان و خانواده های معزز آنان، جانبازان را به سبب کار بزرگ آنها در دوران جهاد و دفاع و حمایت و پشتیبانی همیشگی از نظام و انقلاب دارای مقام و جایگاه مهم معنوی و الهی دانست.
پراهام ضمن قدر دانی از خانواده های عزیز جانبازان که همواره در کنار آنها بوده و کار پرستاری از آنها را بر عهده دارند، افزود: ما نیز در تلاش هستیم تا نسبت به رفع مشکلات و نیازمندیهای مختلف عزیزان جانباز اقدام نماییم که امیدواریم بتوانیم در جلب رضایت آنها موفق باشیم.
در پایان این برنامه ها نیز به رسم یادبود هدایایی از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به خانواده های محترم جانبازان تقدیم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.