کد خبر : 15579
دیدگاه‌ها برای روشنگریهای حاج آغاولایتی نسب درستادمرکزی حاج آغا بزرگواری بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 - 7:19
-

مسئولین امر بایدجلوی این تبلیغات های ناشایست از جمله خرید و فروش رای مردم و نفوذ آرای بیرون و تقلبهای انتخاباتی را بگیرند و بگذارند که مردم آگاهانه و با قدرت و درک صحیح خویش انتخابی انجام دهند .

روشنگریهای حاج آغاولایتی نسب درستادمرکزی حاج آغا بزرگواری

روشنگریهای حاج آغاولایتی نسب درستادمرکزی حاج آغا بزرگواری
حاج آقا ولایتی نسب: مسیر حاج آقا بزرگواری مسیر خدا و دفاع از حق و حقوق مردم است و به انتخاب خودم بدون توجه به نتیجه در این مسیر افتخار می کنم ؛

در ادامه دعوت‌ ستاد مرکزی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علی محمد بزرگواری از چهره های علمی ، فرهنگی ، سیاسی و نخبه های برجسته جهت ایراد سخنرانی ، حضرت حجت الاسلام سید علیرضا ولایتی نسب در جمع صمیمی طرفداران به ایراد سخن پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کهگیلویه:حاج آقا ولایتی نسب از حجت الاسلام بزرگواری به عنوان انسانی پاکدست و صادق و عام المنفعه یاد کرد و گفت: بزرگواری انسانی مومن و مخلص است که مردم وی را انتخاب کرده اند و به وی رای خواهند داد که از حقوق آنها دفاع کند، و در این راه نیز خداوند هم وی را کمک خواهد کرد و وعده هایی که به مردم کهگیلویه بزرگ داده (همچون سد آبریز) هم اجرایی خواهد شد.

حاج آقا ولایتی نسب در گوشه دیگری از صحبت‌های خویش از مسوولین و مجریان انتخابات از جمله استاندار و فرمانداران شهرستانها خواست که از رای مردم صیانت بعمل آورند و جلوی این تبلیغات های ناشایست از جمله خرید و فروش رای مردم و نفوذ آرای بیرون و تقلبهای انتخاباتی را بگیرند و بگذارند که مردم آگاهانه و با قدرت و درک صحیح خویش انتخابی انجام دهند .

ولایتی نسب، انسان سیری ناپذیر را انسانی شکست خورده از نفس خویش دانست و گفت : کسی که نظر دارد تقلب کند و با تقلب به جایی برسد ،مسیرش از مردم جدا هست و جایگاه چنین فردی در حکومت اسلامی نیست و نگاهش هم مشروعیت ندارد و باید با چنین افرادی برخورد کرد.

رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه با اظهار تأسف از اتفاق ناگواری بوجود آمده در شهر سوق که مجری انتخابات طرفداران یک فرد خاص را حذف و طرفداران فرد خاص دیگری را جایگزین آنها می کند گفت: این کار دور از شأن و شخصیت انسانی است و وظیفه هر کسی در این مورد مشخص است و باید رضایت مردم را در این بین در نظر گرفت.

ولایتی نسب در ادامه به اخلاص حاج آقا بزرگواری نیز اشاره ای نمود و گفت: برایم بسی جالب و قابل تقدیر و ستایش است که حاج آقا بزرگواری اعلام کرده که تا در جایی دعوتم نکنند حضور پیدا نخواهم کرد که این مورد نشانه دل پاک و دل سیری این انسان بزرگ و صادق می باشد.

وی گفت : از اینکه عده ای مردم و نیروهای ادارات را مورد هجمه و گاه بیگاه جابجایی به خاطر طرفداری از شخص دیگری قرار می دهند و از آنها می خواهند که مسیر بصیرت، تقوا و صداقت را کنار بگذارند و در مسیرهای انحرافی دیگری از جمله تطمیع و خرید و فروش رای و تهدیدهای دیگری قدم بردارند،باید به حال چنین افرادی تاسف خورد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.