کد خبر : 15815
دیدگاه‌ها برای پاسخی به بداخلاقی های رسانه ای علیه نیروهای گام دوم انقلاب اسلامی بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1402 - 15:22
-

پاسخی به بداخلاقی های رسانه ای علیه نیروهای گام دوم انقلاب اسلامی

پاسخی به بداخلاقی های رسانه ای علیه نیروهای گام دوم انقلاب اسلامی
ضمن احترام به دیگر کاندیداهای عزیز که پازل های مشترک و همسوی عبور از ناکارآمدی، فریب، تهدید، تطمیع، وعده و وعید سر خرمن و جریان زر و زور و تزویر هستند!

پایگاه خبری عصر کهگیلویه ”
درپی بد اخلاقی های رسانه ای که این روزها از سوی برخی از حامیان عزت پوشالی علیه نیروهای جبهه دوم انقلاب اسلامی و مهندس فرزاد نجات‌نیامنتشر گردیده؛ مهندس نجات نیا نسبت به این بداخلاقی ها پیامی صادرکردند
متن پیام:

سلام علیکم”

در پی انتشار مطلبی در شبکه های اجتماعی توسط جریان به اصطلاح عزت که با شیطنت رسانه ای از یک نشست تشکل سیاسی موسوم به گفتمان انقلاب اسلامی که بصورت طبیعی و مرسوم نشست هایی با کاندیداها دارند، تحت عنوان حمایت هواداران اینجانب مصادره به مطلوب کرده، و این در حالیست که میدان و جهت گیری بنده و قاطبه همراهان مسیر دیگری را نشان می دهد.

مع الوصف ضمن احترام به دیگر کاندیداهای عزیز که پازل های مشترک و همسوی عبور از ناکارآمدی، فریب، تهدید، تطمیع، وعده و وعید سر خرمن و جریان زر و زور و تزویر هستند! و لذا همراهان بنده در نقطه به نقطه جغرافیای کهگیلویه بزرگ افراد آگاه و بصیری هستند و هر کسی را که منطبق با معیار کاندیدای اصلح باشد، انتخاب خواهند کرد!

شایان ذکر است در نشست مشورتی صبح نیمه شعبان اولین مصوبه و خروجی همراهان بنده #نه _به_موحد بوده است، و سخنگوی هوای تازه در پیامی این موضع گیری را در رسانه ها اعلام کردند./

والعاقبه للمتقین
سید فرزاد نجات نیا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.