کد خبر : 2358
دیدگاه‌ها برای دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام با امام جمعه سرفاریاب: بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 خرداد 1401 - 22:30
-

آقای طاعتی

دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام با امام جمعه سرفاریاب:

دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام با امام جمعه سرفاریاب:
تقدیر و تشکر صمیمانه امام جمعه سرفاریاب از همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و حوزه مقاومت بسیج سرفاریاب با نهاد و دفتر امام جمعه در عرصه های مختلف و خاصه اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی.

دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام با امام جمعه سرفاریاب:
در این دیدار امام جمعه سرفاریاب ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمد خدمت فرمانده ناحیه مقاومت و همراهان ایشان، از خدمات و فعالیت های سپاه در عرصه های مختلف و خاصه اجرای برنامه های فرهنگی تقدیر و تشکر نمود.
حجت الاسلام زارعی پور همچنین از همکاری مجموعه سپاه شهرستان و حوزه مقاومت بسیج سرفاریاب با نهاد و نماز جمعه سرفاریاب صمیمانه تشکر کردند و با یکی و در کنار هم بودن و مشترک دانستن رسالت های نهاد نماز جمعه و سپاه، خدمت به مردم شریف و شهید پرور سرفاریاب در هر زمینه ای را وظیفه و کاری ارزشمند برشمردند و تلاش برای کاهش محرومیت ها و رفع نیازمندیهای این منطقه را در کنار فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی، از مهمترین اهداف و برنامه های نهاد نماز جمعه عنوان کردند.
ایشان در پایان صحبتهای خود با تشکر مجدد از حضور و تشریف فرمایی فرمانده سپاه و همه همراهان ابراز امیدواری کرد در ادامه مسیر دو نهاد مهم و تأثیرگذار سپاه – بسیج و نماز جمعه با هماهنگی و حمایت کامل در پاسداری از نظام و خدمت رسانی به مردم، انقلابی عمل نمایند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام نیز در این دیدار ضمن تقدیم احترام و تشکر از فعالیتهای چشمگیر امام جمعه و نهاد نماز جمعه سرفاریاب در مدت کوتاه شروع مجدد فعالیت، برپائی مجدد نماز جمعه و حضور حاج آقای زارعی پور را مایه خیر و برکت برای شهر و بخش سرفاریاب دانست.
سید علی اصغر پوربهشت همچنین بر آمادگی و هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و حوزه مقاومت بسیج سرفاریاب با نهاد نماز جمعه تأکید کرد و محوریت تمام برنامه های فرهنگی بسیج را روحانیت و ائمه جمعه و جماعت و مجموعه سپاه و بسیج را همواره نیازمند توصیه ها و رهنمودهای این عزیزان دانستند.
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت و امام جمعه موقت چرام نیز از مشترک بودن مسیر و اهداف نهاد نماز جمعه و مجموعه بسیج و سپاه گفت.
حجت الاسلام فرهمند اظهار امیدواری کرد ان شاءَاللّه از ظرفیت های خوب و بسیار بالای بسیج در اجرای فرامین ائمه جمعه بتوانیم بهتر و بیشتر بهره بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.