کد خبر : 10792
دیدگاه‌ها برای پیام تبریک و قدرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی به همراه معاون توسعه این دانشگاه بمناسبت روز روابط عمومی بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 - 22:57
-

مهمترین رکن اساسی در عملکرد روابط عمومی یک سازمان صداقت و شجاعت آن است و همیشه سازمانی موفق و بدون حاشیه است که دارای روابط عمومی قوی و باصداقت در نشر اخبار و اطلاع رسانی عملکرد تمامی زیر مجموعه های آن سازمان باشد

سید حسین رازیان

پیام تبریک و قدرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی به همراه معاون توسعه این دانشگاه بمناسبت روز روابط عمومی

پیام تبریک و قدرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی به همراه معاون توسعه این دانشگاه بمناسبت روز روابط عمومی
عزیزانی که دراین عرصه تلاش می کنند به خوبی واقفند که برسکوی بسیارمهمی ایستاده اند و بر صندلی بسیار مهمی تکیه زده اند ، صندلی ارتباط مجموعه ی علوم پزشکی با ذی نفعان با مردم وبا رسانه های ارتباطی

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مناسبت روز روابط عمومی وارتباطات
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی وارتباطات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر سعیدجاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی کهگیلویه وبویراحمد باارسال پیامی اززحمات بی شائبه وصادقانه ی مدیر،مسئولان وکارشناسان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان درراستای به ثمررساندن اهداف سازمان و تعامل مناسب بامجموعه تقدیروتشکرکرد.

متن پیام به شرح زیراست :

بسم الله الرحمن الرحیم

بیا زشوق محبت درطلیعه مهر

ترانه ساز دل غمگسارهم باشیم

کنون که بانگ صداقت زلطف می آید

بیا، بیا که دراین دوره یارهم باشیم

۲۷اردیبهشت ماه درتقویم کشورعزیزمان ایران ، به نام روز ارتباطات وروابط عمومی مزین شده است، این رویداد مهم برتمامی عزیزان و طلیعه داران عرصه توسعه ارتباطی و روابط عمومی به ویژه همکاران روابط عمومی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان مبارک باشد.

عزیزانی که دراین عرصه تلاش می کنند به خوبی واقفند که برسکوی بسیارمهمی ایستاده اند و بر صندلی بسیار مهمی تکیه زده اند ، صندلی ارتباط مجموعه ی علوم پزشکی با ذی نفعان با مردم وبا رسانه های ارتباطی ، که ازدل او بهترین آثار بیرون خواهد آمد ، آثاری که برای مجموعه مدیران وکارکنان بیشترین خیر وبرکت را خواهد داشت.

اینجانب برای تمامی اعضای خدمتگزار روابط عمومی ها ، که با تلاش های ارزنده ی خود وجدی گرفتن اهمیت و نقش ارتباطات ، موجب افزایش روحیه تعالی درسازمان ها می باشند، سلامتی و توفیق روزافزون درعرصه خدمت به مردم و کشور عزیزمان ایران را آرزومندم.

دکترسعیدجاودان سیرت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی کهگیلویه وبویراحمد

*سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پیامی فرا رسیدن روز روابط عمومی را تبریک گفت.*

?به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه؛ در متن این پیام آمده است:

▫️روابط عمومی یکی از شغل های پراسترس دنیاست به گونه ای که موفقیت و دوام هر سازمان‌، اداره و نهاد در همه ی عرصه‌ها به عملکرد روابط عمومی‌ آن وابسته است.

▪️مهمترین رکن اساسی در عملکرد روابط عمومی یک سازمان صداقت و شجاعت آن است و همیشه سازمانی موفق و بدون حاشیه است که دارای روابط عمومی قوی و باصداقت در نشر اخبار و اطلاع رسانی عملکرد تمامی زیر مجموعه های آن سازمان باشد.

▫️ نقش روابط عمومی در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم استان در بحث سلامت، بسیار مهم و حیاتی است که روابط عمومی های زیر مجموعه دانشگاه علـوم پزشکی و رسانه های استان در این زمینه عملکرد خوبی داشته اند.

▪️اینجانب فرارسیدن این روز را به همه فعالان حوزه روابط عمومی به ویژه روابط عمومی های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خبرنگاران محترم استان تبریک عرض نموده و برای آنها از خداوند منان آرزوی توفیق روزافزون دارم.

*دکتر امین اله بابویی*
*سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان*

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.