کد خبر : 2514
دیدگاه‌ها برای تقدیر از بانوی فعال اجتماعی و فرهنگی در جلسه فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب: بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 خرداد 1401 - 16:07
-

خبرنگار آقای طاعتی

تقدیر از بانوی فعال اجتماعی و فرهنگی در جلسه فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب:

تقدیر از بانوی فعال اجتماعی و فرهنگی در جلسه فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب:
حضور زنان و دختران در سال های اخیر رشد بسیار چشمگیری در عرصه های اجتماعی به خصوص در حوزه های فرهنگی و اجتماعی داشته است، که این خود بسیار نوید بخش است.

تقدیر از بانوی فعال اجتماعی و فرهنگی در جلسه فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب.
به پاس فعالیتها، تلاش ها و خدمات فرهنگی و اجتماعی خانم رخشنده مند – رئیس شورای اسلامی بخش سرفاریاب و همکاری مستمر وی با بخشداری و دیگر ادارات و نهادها، در پایان جلسه شورای فرهنگ عمومی سرفاریاب، تجلیل به عمل آمد.
بخشدار سرفاریاب در این آیین گفت: حضور زنان و دختران در عرصه های اجتماعی، همواره یکی از اصلی ترین شاخصه های رشد در هر جامعه می باشد.
علی محمودی ضمن تشکر از زحمات و فعالیت های خانم رخشنده مند، اظهار امیدواری کرد که اِن شاءَاللّه همچنان شاهد درخشش و خدمت رسانی این بانوی فعال و دیگر بانوان فعال این خطه، که کم هم نیستند، به مردم این دیار باشیم.
امام جمعه سرفاریاب نیز در زمان اهداء لوح سپاس گفت: حضور زنان و دختران در سال های اخیر رشد بسیار چشمگیری در عرصه های اجتماعی به خصوص در حوزه های فرهنگی و اجتماعی داشته است، که این خود بسیار نوید بخش است.
حجت الاسلام زارعی پور ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای این بانوی پر تلاش و خستگی ناپذیر گفت: حضور بانوان در عرصه های اجتماعی و فرهنگی یک نیاز و ضرورت است.
گفتنی است، خانم سیده گل بی بی رخشنده مند که در حال حاضر به عنوان رئیس شورای اسلامی بخش سرفاریاب و عضو شورای اسلامی روستای دهنو اسلام آباد مشغول فعالیت می باشد، کارمند بازنشسته مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب بوده که همواره و در همه عرصه ها در کنار مردم و منشأ دستگیری و مشکل گشائی از آنان بدون از هیچ چشم داشت و منتی می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.