کد خبر : 4674
دیدگاه‌ها برای تجلیل از خبرنگاران و عرصه رسانه توسط فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام: بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مرداد 1401 - 19:47
-

خبرنگار آقای طاعتی

تجلیل از خبرنگاران و عرصه رسانه توسط فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام:

تجلیل از خبرنگاران و عرصه رسانه توسط فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام:
حادثه عاشورا بهترین و بزرگترین منبع تولیدات رسانه ای در زمینه ها و ابعاد مختلف می باشد،و تلاقی گرامی داشت روز خبرنگار با ایام سوگواری محرم فرصت مناسبی است تا خبرنگاران رسالت خود را در این باره بطور برجسته تر انجام دهند.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج طی برنامه ای از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در سطح شهرستان تجلیل کرد.
فرمانده سپاه ناحیه چرام در این برنامه ضمن تبریک روز خبرنگار، یاد و خاطره شهید صارمی که پیرو حق طلبی و صداقت و ادامه دهنده سیره اباعبدالله الحسین علیه السلام بودند را گرامی داشتند.
سرهنگ پاسدار مصطفی اقبالی پور، حادثه عاشورا را بهترین و بزرگترین منبع تولیدات رسانه ای در زمینه ها و ابعاد مختلف دانستند و گفت: تلاقی گرامی داشت روز خبرنگار با ایام سوگواری محرم فرصت مناسبی است تا خبرنگاران رسالت خود را در این باره بطور برجسته تر انجام دهند.
وی همچنین خبرنگاران را چشم بینای جامعه و بازوی توانای مسئولین دانست و ضمن تأکید بر مردمی بودن و حامی مردم بودن خبرنگاران، دقیق صریح، سریع، صحیح و دست اول بودن اخبار را بسیار مهم و با ارزش دانست.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام نیز در این برنامه، خبرنگاری را مشغله ای پر مخاطره، حساس و ظریف عنوان کرد و با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه ی نبأ در قرآن کریم که به صراحت و مستقیم به موضوع خبر اشاره می کند، اهمیت و ارزش خبر و کار خبرنگاری را بسیار والا و مهم دانست.
حجت الاسلام مهدی احتشامی همچنین تهیه گزارش و خبر از وضعیت جامعه و مردم و نیازمندیهای آنان در زمینه های مختلف و رساندن آن به گوش مسئولین و همچنین پیگیری این مطالبات را از رسالتهای خبرنگاران ذکر کرد.
وی گفت: انعکاس یک جمله خبری از طرف خبرنگار در یک رسانه می تواند عواقب مثبت یا سوء بسیاری بدنبال داشته باشد که باید بسیار هوشیار باشیم که رو به سمت خدا و در مسیر حق و درست حرکت نموده و در مسیر نارضایتی و پشت به سمت خدا حرکتی انجام ندهیم.
در پایان این برنامه با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران فعال عرصه رسانه در سطح شهرستان از طرف فرماندهی سپاه ناحیه چرام تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.