کد خبر : 12739
دیدگاه‌ها برای به مناسبت هفته دولت: ۳۵ پروژه ارتباطات وفناوری اطلاعات در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 0:17
-

95 درصد روستاهای بالای بیست خانوار شهرستان بویراحمد به شبکه ملی اطلاعات متصل و از نعمت اینترنت پرسرعت برخوردار شده اند

سید حسین رازیان

به مناسبت هفته دولت: ۳۵ پروژه ارتباطات وفناوری اطلاعات در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد

به مناسبت هفته دولت: ۳۵ پروژه ارتباطات وفناوری اطلاعات در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد
به مناسبت هفته دولت: 35 پروژه ارتباطات وفناوری اطلاعات در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه از یاسوج/ به مناسبت هفته دولت: ۳۵ پروژه ارتباطات وفناوری اطلاعات در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد

به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت شهدای دولت، ۳۵ پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به ارزش ۲۱۱۵ میلیارد ریال در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.
سیدمحمودرادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان بویراحمد گفت: پروژه احداث سایت ارتباطی روستای دهنویاسوج به نمایندگی از ۳۵ پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این شهرستان افتتاح شد.
رادمنش افزود: اعتبار این پروژه ۶۵ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات تأمین و با پیمانکاری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اجرا شده است.
مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان گفت: مجموع اعتبار همه پروژه های این شهرستان اعم از افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت ۲۱۱۵ میلیارد ریال است که ظرف چند ماه آینده همگی به بهره برداری خواهند رسید.
رئیس شورای راهبری ارتباطات وفناوری اطلاعات استان افزود: از مجموع ۳۵ پروژه ارتباطی شهرستان بویراحمد، ۱۲ پروژه کلنگ زنی و ۲۳ پروژه افتتاحی است.
رادمنش گفت: توسعه متوازن ارتباطات شهری و روستایی در تمام پروژه ها بخوبی دیده شده است.
این مقام مسئول با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در برقراری عدالت ارتباطی اظهار کرد: ۹۵ درصد روستاهای بالای بیست خانوار شهرستان بویراحمد به شبکه ملی اطلاعات متصل و از نعمت اینترنت پرسرعت برخوردار شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.