کد خبر : 2818
دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن ولادت با سعادت ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا ( ع ) در سرفاریاب. بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 خرداد 1401 - 8:42
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جشن ولادت با سعادت ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا ( ع ) در سرفاریاب.

برگزاری جشن ولادت با سعادت ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا ( ع ) در سرفاریاب.
«هر کس مرا زیارت کند روز قیامت در سه جا نزد او خواهم آمد تا از ترس رهایش سازم؛ هنگام تحویل نامه اعمال، زمان عبور از صراط و هنگام میزان و سنجش اعمال».

در آخرین روز از دهه کرامت، همزمان با سالروز ولادت پر خیر و برکت ثامن‌الحجج، حضرت علی بن موسی‌الرضا( ع ) و به همت بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها برنامه جشنی در مسجد صاحب الزمان ( عج) مشایخ سرفاریاب برگزار شد.
امام جمعه سرفاریاب بعنوان سخنران این برنامه ضمن تبریک ولادت امام رئوف حضرت رضا ( ع )، با توضیح در خصوص رأفت و رئوف بودن که مرحله بالاتری از رحمت را در بر می گیرد و همه اهل بیت نیز تجلی گاه رأفت و رحمت حق بوده اند، چون در امام رضا ( ع ) بروز و ظهور بیشتری داشته، آن حضرت در میان معصومین به این لقب و صفت مشهور و معروف گردیده است.
حجت الاسلام زارعی پور همچنین از مصادیق رئوف بودن امام رضا( ع ) به قسمتی از زیارت نامه آن امام بزرگوار اشاره کردند که در آن آمده «هر کس مرا زیارت کند روز قیامت در سه جا نزد او خواهم آمد تا از ترس رهایش سازم؛ هنگام تحویل نامه اعمال، زمان عبور از صراط و هنگام میزان و سنجش اعمال».
این برنامه جشن با مولودی خوانی در مدح امام رضا( ع )، پذیرائی از حاضرین و اهداء جوایز از طرف گروه خیریه آبشار عاطفه های سرفاریاب به کسانی که مزین به نام رضا بودند، پایان یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.