کد خبر : 3454
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز ( ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ ) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 10 تیر 1401 - 16:32
-

آقای طاعتی

نماز جمعه امروز ( ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ ) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید

نماز جمعه امروز ( ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ ) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید
فهم صحیح و عمیق از دین، پایداری در سختی ها، برنامه ریزی برای معیشت و اقتصاد را سه محور اصلی و فهم صحیح و عمیق از دین که تمام ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی زندگی را در بر می گیرد، محوری و اساسی برشمرد.

نماز جمعه امروز ( ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ ) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
امام جمعه سرفاریاب در ابتدا خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوی و ترس از نافرمانی خدا سفارش کرد و ضمن تبریک سالروز ازدواج امیرالمومنین ( ع ) و حضرت زهرا ( س ) در ادامه سلسله مباحث اهمیت ازدواج و تربیت نسل پاک،
ازدواج و تشکیل خانواده را مسئله ای مهم که ریشه بسیاری از اتفاقات خوب یا بد در جامعه و مورد تأکید اسلام و بزرگان دین بوده عنوان کرد و گفت: با توجه به این اهمیت و تاثیر ویژه، طبیعی است که بدخواهان نظام در تلاش برای عدم تشکیل خانواده و یا کاهش دوام آن باشند.
حجت الاسلام زارعی پور اساس ازدواج در اسلام را سادگی ذکر کرد و توکل و امید به خدا، محبت متقابل، ساده زیستی و پرهیز از اشرافی گری و خرج های غیر معمول را در شکل گیری ازدواج جوانان و دوام و استحکام بنیاد خانواده، بسیار مهم و موثر دانست.
ایشان در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام باقر( ع ) در ۷ ذی الحجه و با ذکر روایتی شاخص از آن امام بزرگوار در رابطه با سبک زندگی دینی، فهم صحیح و عمیق از دین، پایداری در سختی ها، برنامه ریزی برای معیشت و اقتصاد را سه محور اصلی و فهم صحیح و عمیق از دین که تمام ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی زندگی را در بر می گیرد، محوری و اساسی تر برشمرد.
خطیب جمعه سرفاریاب در رابطه با ۱۲ تیر ماه روز افشای حقوق بشر امریکایی نیز گفت: اشغال گری، تبعیض نژادی، حمایت از تروریستها، ایجاد زندان در سایر کشورها، خشونت پلیس و حمله و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرانی و شهادت دها نفر از هموطنان ما را از جمله اقدامات ضد حقوق بشری امریکا عنوان کرد.
گرامی داشت سالروز شهادت عالم مجاهد و شهید محراب، آیت الله صدوقی در ۱۱ تیر ماه و شهدای زائر خانه خدا در ۱۵ تیرماه که به دلیل سوء مدیریت آل سعود در مراسم حج اتفاق افتاد، نیز توسط امام جمعه سرفاریاب عنوان و در پایان نیز به مناسبت سالروز شهرداری و دهیاری در ۱۴ تیر ماه، ضمن تبریک این روز از تلاش ها و خدمات دهیاران روستاهای بخش و شهردار سرفاریاب قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.