کد خبر : 3467
دیدگاه‌ها برای پیام تقدیر و تشکر مسئول کانون فرهنگی و مردمی جوادالائمه ( ع ) از مردم و مسئولین شرکت کننده در هفتمین سوگواره امام جواد ( ع ). بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 10 تیر 1401 - 17:46
-

آقای طاعتی

پیام تقدیر و تشکر مسئول کانون فرهنگی و مردمی جوادالائمه ( ع ) از مردم و مسئولین شرکت کننده در هفتمین سوگواره امام جواد ( ع ).

پیام تقدیر و تشکر مسئول کانون فرهنگی و مردمی جوادالائمه ( ع ) از مردم و مسئولین شرکت کننده در هفتمین سوگواره امام جواد ( ع ).
بی شک سوگواره جوادالائمه علیه السلام یکی از رویش ها و رویداد های فرهنگی-معنوی در جوار امامزاده علی علیه السلام -پل ارتباطی اعصار و قرون با اهل بیت عصمت و طهارت - که در این سالها به نقطه عطفی برای صله ارحام خانواده سادات و منسوبین تبدیل شده است.

“هوالمحبوب”

قالَ جواد علیه‌السلام: نِعْمَهٌ لاتُشْکَرُ کَسِیَّئَهٍ لاتُغْفَرُ. (بحارالانوار، ج۷۵، ص۳۶۴)
امام جواد علیه السلام فرمودند: خدمت و نعمتى که مورد شکر و سپاس قرار نگیرد، همچون خطائى است که غیر قابل بخشش باشد.

بی شک سوگواره جوادالائمه علیه السلام یکی از رویش ها و رویداد های فرهنگی-معنوی در جوار امامزاده علی علیه السلام -پل ارتباطی اعصار و قرون با اهل بیت عصمت و طهارت – که در این سالها به نقطه عطفی برای صله ارحام خانواده سادات و منسوبین تبدیل شده است.

استمرار این جریان فرهنگی-اجتماعی با برگزاری هفتمین سوگواره همچون سنوات قبل مانور قدرت معیت با اهل بیت علیه السلام خصوصا جوان‌ترین امام معصوم بوده است.

در سوگواره هفتم توفیق یافتیم همزمان با گرامیداشت شهدای والا مقام پدخندق، به پاس قدرشناسی از شخصیت های خدوم منطقه از جمله احیا گر وقف زنده یاد سید علی داورپناه و چهره فرهنگی و رسانه ای زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک یاد نماییم.

در پایان وظیفه می دانم مراتب سپاس و قدردانی از خانواده معظم شهدا علی الخصوص شهدای والامقام پد خندق، دست اندر کاران اجرایی، اعضای محترم هیات امناء و همچنین حضور پر شور مردم خدا جوی، سلسله جلیله سادات و منسوبین و مدعوین محترم از جمله استاندار، هیات همراه و معاون سازمان اوقاف کشور -که بازدید از اجزاء طرح جامع این امامزاده واجب الاحترام را در حاشیه سوگواره داشتند -بعمل آورم.

از بذل محبت و توجه همه سروران کمال سپاس و امتنان را دارم

سید فرزاد نجات نیا
مسئول کانون فرهنگی و مردمی جوادالائمه«ع»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.