کد خبر : 2112
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز شهر سرفاریاب به امامت حجت السلام زارعی پور برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 16 اردیبهشت 1401 - 17:16
-

آقای طاعتی

نماز جمعه امروز شهر سرفاریاب به امامت حجت السلام زارعی پور برگزار شد.

نماز جمعه امروز شهر سرفاریاب به امامت حجت السلام زارعی پور برگزار شد.
خطیب جمعه سرفاریاب: نبود داروخانه شبانه روزی، پزشک متخصص و کمبود پزشک عمومی در حوزه سلامت شهر و بخش سرفاریاب و تأکید بر پیگری و رفع این نیازمندیها و مشکلات توسط مسئولین مربوطه.

نماز جمعه امروز ( ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ) شهر سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور برپا و برگزار گردید.
امام جمعه سرفاریاب در ابتدا ضمن توصیه و سفارش به خود و همه نمازگزاران برای رعایت تقوی الهی، تقوی را رعایت حریم الهی دانستند و گفت: قلب انسان خاستگاه تقوی است و ما نباید جز محبت و پرستش الهی چیزی را به قلب خود راه دهیم.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه سوء ظن را از گناهانی دانست که ریشه عبادات را می خشکاند و هر یک از ما باید از تجسس در امور شخصی دیگران که موجب سوء ظن و تیرگی روابط می شود پرهیز کنیم و همچنین از سوءظن به خداوند که از اکابر گناهان و عاقبت آن عذاب جهنم خواهد بود، اجتناب و دوری کنیم.
زارعی پور در ادامه ۱۸ اردیبهشت ماه روز هلال احمر را گرامی داشتند و ضمن تشکر از تلاش ها و خدمات آنان به نیروهای خدوم این مجموعه تبریک گفتند.
روز بیماران خاص و صعب العلاج و لزوم توجه و حمایت از این بیماران برای تأمین داروهای مورد نیاز و همچنین نبود داروخانه شبانه روزی و پزشک متخصص در سطح شهر و بخش سرفاریاب و تأکید بر پیگری و رفع این نیازمندیها و مشکلات توسط مسئولین مربوطه از دیگر موضوعات مطرح شده توسط امام جمعه سرفاریاب در خطبه های امروز بود.
ایشان همچنین به سالروز تخریب قبور ائمه معصوم ( ع ) توسط بن عزیز در مدینه اشاره کرد و با ذکر روایتی از امام علی( ع ) جهل را ریشه و منشأ همه مشقتها و مشکلات بشری دانستند و وهابیون را از جاهلانی برشمردند که اهداف خبیثانه دشمنان علیه مسلمانان را دنبال و عمل میکنند، ولی ان شاءَ اللّه در مقابل ایران مستقل و اسلامی آرزوی های خود را به گور خواهند برد.
برگزاری یادواره ۴ هزار شهید روحانی در شهر مقدس قم در آینده نزدیک و دعوت مردم و مسئولین در صورت امکان به شرکت حضوری و فعالیت در فضای مجازی برای این یادواره بزرگ شهداء و
گرامی داشت یاد و خاطره شهداء و خاصه شهید سید غریب کشاورز و تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار به مناسبت درگذشت پدر بزرگوارشان پایان بخش خطبه دوم نماز جمعه امروز شهر سرفاریاب بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.