کد خبر : 3871
دیدگاه‌ها برای برخورداری از امکانات مناسب زیر ساختی، حق اولیه روستائیان بخش سرفاریاب. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 31 تیر 1401 - 23:18
-

خبرنگار آقای طاعتی

برخورداری از امکانات مناسب زیر ساختی، حق اولیه روستائیان بخش سرفاریاب.

برخورداری از امکانات مناسب زیر ساختی، حق اولیه روستائیان بخش سرفاریاب.
توفیقیان: اگرچه برخورداری از امکانات مناسب زیر ساختی حق اولیه روستائیان است و می بایست این مهم خیلی قبل انجام می گرفت، اما ما در این راستا به حد پیگیر بوده و از هیچ تلاش دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار چرام به همراه تعدادی از مدیران و مسئولین شهرستان و بخش از برخی روستاهای بخش سرفاریاب بازدید کرد.
فرماندار چرام در این برنامه بازدید که از صبح جمعه (۱۴٠۱/۴/۳۱) تا حوالی اذان ظهر به طول انجامید، گفت: با هدف آگاهی از ظرفیتها و شناسائی مشکلات و نیازمندیهای مردم در زمینه های مختلف عمرانی، خدماتی و زیر ساختها این گونه بازدیدها را از روستاها داریم.
توفیقیان در ادامه گفت امروز باتفاق تعدادی از مدیران توفیق یافتیم تا برخی از روستاهای بخش سرفاریاب را در راستای اهداف ذکر شده از نزدیک بازدید و هماهنگی ها و تصمیماتی جهت رفع موانع اتخاذ گردید.
وی عنوان کرد با توجه به شرایط اقلیمی روستاهای مورد بازدید، تسهیلات اشتغالزایی با بهره کم و کاشت گیاهان داروئی می تواند در خصوص مهاجرت معکوس اهالی این روستاها موثر باشد.
ایشان در طی این بازدید و با گذر از معابر این روستاها با توجه به محرومیت و نیازمندیهای جدی که وجود داشت، گفت: تلاش خواهیم کرد تا با بهبود وضعیت راه ها در آینده نزدیک شاهد تغییرات اساسی و رونق در این مناطق باشیم.
فرماندارچرام با اشاره به اینکه رفع مشکلات و نواقص مربوط به شبکه های آب شرب، برق و معابر و راه ها از مطالبات عمده مردم این روستاها است افزود مشکل شبکه های توزیع آب در روستاهای دهنو، دلیاسیر، ده خلیفه ای و محله اسلام اباد مشایخ در شهر سرفاریاب به زودی حل خواهد شد و برای بقیه روستاها تصمیم گیری خواهیم کرد.
توفیقیان در پایان تاکید کرد اگرچه برخورداری از امکانات مناسب زیر ساختی حق اولیه روستائیان است و می بایست این مهم قبلها انجام می گرفت اما ما در این راستا به حد پیگیر بوده و از هیچ تلاش دریغ نخواهیم کرد.
لازم به ذکر است معاون عمرانی فرماندار، رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، منابع طبیعی، و مسئولین شرکت های برق و گاز و آبفای شهرستان و بخش در این برنامه بازدید حضور داشته و از روستاهای دلی جی، جهان آباد، خلیفه ای، امامزاده اسماعیل، دهنو اسلام آباد، ده چات، شهرک نهم، گرگیو (جمال آباد)، بهمن یاری و میرعلی محمد بازدید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.