کد خبر : 5166
دیدگاه‌ها برای بازدید مدیر و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان از مرکز و خانه های بهداشت سرفاریاب. بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 11:46
-

آقای طاعتی زاده

بازدید مدیر و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان از مرکز و خانه های بهداشت سرفاریاب.

بازدید مدیر و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان از مرکز و خانه های بهداشت سرفاریاب.
مهندس حسین جعفری در ادامه نیز، تجهیزات، دستگاه ها و وضعیت رفاهی خانه های بهداشت و مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب را مورد بررسی و دستورات لازم را جهت

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از خانه های بهداشت و مرکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته شهری و روستایی سرفاریاب سرکشی و بازدید کرد.

مدیر شبکه بهداشت چرام در این بازدید به همراه کارشناسان مربوطه با بررسی سامانه های سیب و سامح، پرونده ها و دفاتر و وضعیت خانه های بهداشت، بر ارائه خدمات مطلوب به خصوص آموزش دستورالعمل های بهداشتی در پیشگیری از بیماری کرونا ویروس به مردم با امکانات موجود، نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد.
مهندس حسین جعفری در ادامه نیز، تجهیزات، دستگاه ها و وضعیت رفاهی خانه های بهداشت و مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب را مورد بررسی و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات همکاران صادر کرد.
ایشان هدف اصلی از این بازدیدها را تقویت شاخصه های مورد ارزیابی و شناسائی و رفع نقاط ضعف احتمالی ذکر کرد و برای رفع نیازمندیهای تجهیزاتی و نیروی تمیزکار مورد نیاز مرکز خدمات جامع و خانه های بهداشت سرفاریاب قول پیگیری دادند و بر تشویق کارکنان برتر، جهت ایجاد انگیزه بیشتر تاکید کرد.
کارشناسان بهداشت محیط نیز با حضور در محل تصفیه خانه آب شرب سرفاریاب از مراحل و نحوه تصفیه آب بازدید و پس از ملاقات و دریافت اطلاعات عملکرد مربوط به تصفیه آب در این تصفیه خانه از طرف مدیر آب و فاضلاب سرفاریاب جناب آقای مهندس کشاورز، از همکاری ایشان با مجموعه شبکه بهداشت و درمان تشکر کردند.
شایان ذکر است شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با داشتن ۶ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، یک کلینیک تخصصی و چهار پایگاه اورژانس جاده ای و شهری فعال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و در مرکز جغرافیایی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.