کد خبر : 3944
دیدگاه‌ها برای حمایت خیرین از حوزه بهداشت و درمان شهرستان چرام: بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مرداد 1401 - 15:53
-

خبرنگار آقای طاعتی

حمایت خیرین از حوزه بهداشت و درمان شهرستان چرام:

حمایت خیرین از حوزه بهداشت و درمان شهرستان چرام:
با رایزنی با خیرین یک دستگاه کانکس نگهبانی جهت استفاده در مرکز خدمات سلامت چرام و یک دستگاه آب سرد کن برای مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب، از طرف خیران بزرگوار تهیه و اهداء شد.

حمایت خیرین از حوزه بهداشت و درمان شهرستان چرام-
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از اهداء یک دستگاه کانکس نگهبانی و یک دستگاه آب سرد کن مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان چرام، مهندس جعفری گفت: با رایزنی با خیرین یک دستگاه کانکس نگهبانی جهت استفاده در مرکز خدمات سلامت چرام و یک دستگاه آب سرد کن برای مرکز خدمات جامع سلامت سرفاریاب، از طرف خیران بزرگوار تهیه و اهداء شد.
جعفری بهای این موارد را ۳٠٠ میلیون ریال عنوان کرد و ضمن تشکر از نیت خیرخواهانه و حمایت خیرین در حوزه بهداشت و درمان، نقش خیرین و توجه آنان به این حوزه را در ارتقاء سطح سلامت جامعه مهم و تأثیر گذار دانست.
ایشان با اشاره به اینکه تأمین و نوسازی تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی تنها از طریق منابع و اعتبارات مصوب وزارتخانه امکان پذیر نبوده یا بسیار زمان بر خواهد بود، از مسئولین مراکز در سطح شهرستان خواست تا با ارتباط و رایزنی از ظرفیت خیرین برای تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.