کد خبر : 7904
دیدگاه‌ها برای مسیر سرفاریاب به یاسوج که به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود، بازگشائی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 11:44
-

خبرنگار آقای طاعتی

مسیر سرفاریاب به یاسوج که به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود، بازگشائی شد

مسیر سرفاریاب به یاسوج که به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود، بازگشائی شد
محور باغچه سادات- سرفاریاب برای ساعاتی کاملا مسدود شد که با اقدام و تلاش راهداران، جمعیت هلال احمر و سایر نهادها این مسیر بازگشائی شد و تردد در آن جریان یافت.

مسیر سرفاریاب به یاسوج که به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود، بازگشائی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، معاون امداد و نجات هلال احمر استان با حضور در این مسیر و در منطقه جوخانه در مصاحبه ای با خبرنگار صدا و سیما گفت: جمعیت هلال احمر در راستای سیاستهای ابلاغی و وظایف امدادی خود، با برنامه ریزی و حضور ۱۵ تیم عملیاتی در محورهای مواصلاتی و برف گیر استان نسبت به امداد رسانی به مسافران و رانندگان اقدام می نماید.
محمد مظفری با بیان اینکه به حدود ۴٠ خودرو با مسافرین که در این مسیر به دلیل انسداد موقت برفگیر شده بودند، امداد رسانی کرده و آنها را به ادامه مسیر هدایت و پشتیبانی کردیم، افزود: در حال حاضر تمامی امدادگران و نجات گران ما و حتی مدیران ستادی جمعیت هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان پای کار هستند تا با کمک سایر نیروهای خدمات رسان و اعضای ستاد مدیریت بحران نسبت به رفع مشکلات و ایجاد شرایط مناسب برای مردم در مسافرتها و دیگر موارد تلاش نمایند که از همه این عزیزان تلاشگر قدر دانی تشکر دارم.
بخشدار سرفاریاب نیز با اعلام اینکه در پی بارش برف سنگین صبح روز سه شنبه ( ۱۱بهمن ماه ) که همچنان ادامه دارد، محور باغچه سادات- سرفاریاب برای ساعاتی کاملا مسدود شد که با اقدام و تلاش راهداران، جمعیت هلال احمر و سایر نهادها این مسیر بازگشائی شد و تردد در آن جریان یافت.
مجیدیان ضمن خواهش از هموطنان برای پرهیز از انجام سفرهای غیر ضرور، گفت: در صورت ضرورت انجام سفر در این محور لازم است تجهیزات مناسب از جمله زنجیر چرخ، سوخت کافی را همراه داشته و پیش بینی مواد غذائی برای توقف های اجباری احتمالی را نیز داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.