کد خبر : 4066
دیدگاه‌ها برای تزریق نوبت چهارم ( یادآور ) واکسن کرونا، مدیر و مجموعه کارکنان شبکه بهداشت و درمان چرام: بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مرداد 1401 - 0:13
-

خبرنگار آقای طاعتی

تزریق نوبت چهارم ( یادآور ) واکسن کرونا، مدیر و مجموعه کارکنان شبکه بهداشت و درمان چرام:

تزریق نوبت چهارم ( یادآور ) واکسن کرونا، مدیر و مجموعه کارکنان شبکه بهداشت و درمان چرام:
از نظر نوع و تعداد واکسن در سطح شهرستان هیچ مشکلی وجود نداشته و همکاران ما آماده تزریق واکسن و ارائه خدمات واکسیناسیون به عموم مردم واجدالشرایط می باشند.

تزریق نوبت چهارم ( یادآور ) واکسن کرونا، مدیر و مجموعه کارکنان شبکه بهداشت و درمان چرام:
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از انجام تزریق نوبت چهارم ( یادآور ) واکسن کووید ۱۹ جهت پرسنل بهداشت و درمان خبر داد و گفت: با توجه به خیز موج جدید بیماری کرونا و لزوم آمادگی کادر بهداشت و درمان، تزریق واکسن نوبت چهارم از چند وقت پیش در شهرستان آغاز و امروز نیز همکارانی که شش ماه از تزریق نوبت قبل آنها گذشته با حضور در سالن اجتماعات شبکه بهداشت نوبت چهارم واکسن خود را نیز تزریق کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام مهندس جعفری گفت: با توجه به کاهش ایمنی ناشی از واکسن پس از گذشت حداکثر شش ماه و خیز موج جدید همه گیری بیماری کرونا در سطح کشور و استان، عموم افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند با مراجعه به پایگاههای تجمیعی واکسیناسیون و مراکز خدمات جامع سلامت نسبت به تزریق واکسن یادآور اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تزریق واکسن یادآور و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از عادی انگاری در کاهش میزان ابتلاء و مرگ و میر ناشی از کرونا در سویه و موج جدید بسیار مؤثر خواهد بود، اظهار امیدواری کرد با همکاری خوب مردم در این زمینه اِن شاءَ اللّه در موج جدید شاهد کمترین میزان ابتلاء و تعداد فوتی در شهرستان باشیم.
جعفری در پایان از وجود تعداد و انواع واکسن در سطح شهرستان خبر داد و گفت: از این لحاظ در سطح شهرستان هیچ مشکلی وجود نداشته و همکاران ما آماده تزریق واکسن و ارائه خدمت به عموم مردم واجدالشرایط می باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.