کد خبر : 4078
دیدگاه‌ها برای پیگیری و انجام مراقبت های مادران باردار در مناطق عشایری سادات و طسوج: بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مرداد 1401 - 14:44
-

خبرنگار آقای طاعتی

پیگیری و انجام مراقبت های مادران باردار در مناطق عشایری سادات و طسوج:

پیگیری و انجام مراقبت های مادران باردار در مناطق عشایری سادات و طسوج:
یکی از پر جمعیت ترین مراکز شهرستان چرام از نظر جمعیت عشایری، مرکز خدمات جامع سلامت سادات بوده که هم اکنون بیش از ۴ هزار نفر جمعیت عشایری را در بیش از چهل منطقه عشایری سادات و طسوج تحت پوشش خود دارد.

پیگیری و انجام مراقبت های مادران باردار در مناطق عشایری سادات و طسوج:
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت درمان چرام، مدیر شبکه بهداشت و درمان گفت: مسئول مرکز سادات ( خانم کشاورز ) و تیم سلامت این مرکز با حضور در منطقه کوهستانی ساورز و درب منازل، کار معاینه و ارائه خدمات به مادران باردار و موارد مراقبتی، بهداشتی و درمانی را به این مادران آموزش دادند.
جعفری افزود: برنامه ی مراقبت از مادران با هدف کلی ارتقای سطح سلامت مادران و ترویج مادری سالم و با اهداف اختصاصی کاهش مرگ و میر ناشی از بارداری و زایمان و پس از آن، کاهش میزان مرگ و میر حول و حوش تولد و کاهش میزان بیماری و معلولیت های ناشی از بارداری و زایمان و پس از آن، در سطح کشور اجرا می شود.
وی گفت: تیم سلامت بهداشت و درمان جهت نظارت بر روند مراقبت های مادران باردار در کلیه مراکز و مناطق صعب العبور شهرستان، مراجعه و مراقبت مادران باردار را بصورت مستمر انجام می دهند.
جعفری گفت: یکی از پر جمعیت ترین مراکز شهرستان چرام از نظر جمعیت عشایری، مرکز خدمات جامع سلامت سادات بوده که هم اکنون بیش از ۴ هزار نفر جمعیت عشایری را در بیش از چهل منطقه عشایری سادات و طسوج تحت پوشش خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.