دیدگاه‌ها برای یادواره ۷۲ شهید بخش سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 17:31
-

آقای طاعتی زاده

یادواره ۷۲ شهید بخش سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

یادواره ۷۲ شهید بخش سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
جهت تکریم فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج روحیه ایثار و فداکاری در جامعه اقدام به برگزاری چهارمین یادواره در سطح بخش سرفاریاب نمودیم،

یادواره ۷۲ شهید بخش سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
مسئول دفتر شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان در این یادواره با عرض خیر مقدم و ادای احترام به ساحت مقدس خانواده های معظم شهدا جانباران و ایثارگران که زینت بخش مجلس شدند و تشکر ویژه از فرمانده حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) که بانی مجلس شدند گفت: دست پدران و مادران شهدا را می بوسیم و خوشحال از اینکه ناممان در طومار مشتاقان شهدا قرار می گیرد.
حجت الاسلام عبودی با بیان اهمیت و اثرات برگزاری یادواره شهداء افزود: معتقدم برگزاری این گونه یادواره ها اگر مرتب تکرار شود باعث بیداری و در امان ماندن و جلوگیری از، غفلت ها، فاصله ها می شود و کمک می کنند تا راه و مسیر و مکتب شهدا را فراموش نکنیم.
حجت الاسلام عبودی با بیان اینکه ما در قبال خون شهداء و ایثارگریهای رزمندگان و جانبازان و آزادگان مسئول هستیم و وظیفه داریم با جان و دل به وصایای،شهداء عمل کنیم گفت:
در محضر شهدا شرمنده هستیم و بهتر می توانستیم عمل کنیم و نخواهیم گذاشت نامشان فراموش شود. شهدای عزیز شما جان دادید و همه وجودتان را نثار کردید و امروز نتیجه آن ایران قدرتنمند اسلامی است که نه تنها در منطقه که درسراسر جهان اقتدار و عزت دارد و به لطف الهی و برکت خون شهدا در ابعاد سیاسی و نظامی دست برتر داریم.
عبودی عنوان کرد: امروز به برکت تلاشهای حاج قاسم و همرزمانش جبهه مقاومت در همه کشورهای همراه با جمهوری اسلامی ایران از جمله عراق افغانستان، لبنان، فلسطین، افغانستان و حتی در برخی از کشورهای غربی جبهه مقاومتی شکل گرفته و یمنی را به پهپاد مجهز،کرد که به ذهن آل سعود هم خطور نمی کرد و دشمنان ما بیش از هرزمان دیگر از جبهه مقاومت می ترسند که محور آن جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: انتقام سردار سلیمانی هرروز گرفته می شود و از زمان شهادت آن فرمانده قدرتمند قریب به صد و اندی از فرماندهان آمریکایی و صهیونستی بدست نیروهای مقاوت بدرک واصل شده اند و انتقام سخت تر اخراج آمریکا از منطقه است.
وی درپایان با اعلان رضایت از عملکرد چند ماهه دولت جدید گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بحمدالله فعالیت های خوب و ارزشمندی را بخصوص در حوزه سلامت و دیپلماسی شروع کرده اما انتظار مردم از دولت این است که در بعد اقتصادی بیشتر تلاش شود و مردم را بلحاظ معیشت کمک نمایند.
سرهنگ پاسدار سید عظیم قائمی – فرمانده حوزه مقاومت حوزه ابوالفضل (ع) سرفاریاب- نیز در حاشیه این مراسم با بیان گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست گفت: جهت تکریم فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج روحیه ایثار و فداکاری در جامعه اقدام به برگزاری چهارمین یادواره در سطح بخش سرفاریاب نمودیم، ابتداعاً یادواره شهدای پایگاهی را داشتیم، بعد یادواره شهدای آبروی محله و حسن ختام همه یادواره ها در سطح بخش، یادواره شهدای گرانقدر بخش سرفاریاب می باشد که امروز به برکت خون شهیدان اقدام به برگزاری این یادواره نمودیم.
نواختن سرود انقلاب، دکلمه خوانی یکی از خانوادهای شهداء، مداحی و اجرای تئاتر از دیگر برنامه های اجرایی این مراسم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.