کد خبر : 4236
دیدگاه‌ها برای تجلیل از خانواده های رزمندگان تیپ ۴۸ فتح/ سردار حکمتیان:رزمندگان ما در هر زمان و مکانی آماده ماموریت هستند/ حجت الاسلام حکمتی نیک: همراهی خانواده ها با رزمندگان جبهه نبرد بادشمن ضرورت دارد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مرداد 1401 - 21:16
-

بعضی از پاسداران و بسیجیان حداقل ۲۰ روز در شرایط بد آب و هوایی در پایگاه های مرزی و برخی ۴۰ تا ۵۰ روز دور از خانواده در ماموریت هستند و از امنیت و مرزها دفاع می کنند

سید حسین رازیان

تجلیل از خانواده های رزمندگان تیپ ۴۸ فتح/ سردار حکمتیان:رزمندگان ما در هر زمان و مکانی آماده ماموریت هستند/ حجت الاسلام حکمتی نیک: همراهی خانواده ها با رزمندگان جبهه نبرد بادشمن ضرورت دارد

تجلیل از خانواده های رزمندگان تیپ ۴۸ فتح/ سردار حکمتیان:رزمندگان ما در هر زمان و مکانی آماده ماموریت هستند/ حجت الاسلام حکمتی نیک: همراهی خانواده ها با رزمندگان جبهه نبرد بادشمن ضرورت دارد
همراهی خانواده ها در عرصه جنگ و جهاد با دشمن یک ضرورت است و امروز اگر رزمندگان ما در این عرصه به ایفای نقش می پردازند به دلیل همین همراهی خانواده هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه، و به نقل از معاونت روابط عمومی و تبلیغات تیپ همیشه سرافراز چهل هشت فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، این آیین معنوی با حضور سردارحسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، ، حجت الاسلام پیروز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۸ فتح و خانواده های رزمندگان همراه با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی برگزار شد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح در این آیین ضمن تسلیت ایام محرم گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا هر خانواده تیپ یک پایگاه سلامت و هر پاسدار یک سفیر سلامت شدند.

سردار حسن حکمتیان افزود: در آتش سوزی کوه خائیز و گچساران و دمچنار و پایش و مهار آتش سوزی رزمندگان تیپ ۴۸ فتح در صحنه بودند و در بحث محرومیت زدایی گردان های امام حسین ع و پشتیبانی و رزم در حال فعالیت هستند.

وی ابراز داشت: در سیل خوزستان و لرستان و زلزله کرمانشاه و سی سخت رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به همراه ماشین آلات مهندسی و ترابری و ظرفیت نیروی انسانی امروز در خط مقدم بودند.

حکمتیان گفت: در آبگرفتگی ها و هرجایی که احساس شود مشکلات غیرقابل حل باشد تیپ ۴۸ فتح نقطه امید مردم است و یکی از یگان هایی هستیم که بیشترین حضور را در مناطق مرزی داریم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح ابراز داشت :رزمندگان ما در هر زمانی و مکانی آماده ماموریت هستند و بخشی از این آمادگی و توان رزمی را مدیون خانواده های پاسداران هستیم.

وی افزود : بعضی از پاسداران و بسیجیان حداقل ۲۰ روز در شرایط بد آب و هوایی در پایگاه های مرزی و برخی ۴۰ تا ۵۰ روز دور از خانواده در ماموریت هستند و از امنیت و مرزها دفاع می کنند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح تصریح کرد: با توجه به ماموریت های رزمندگان، خانواده های پاسداران و همسران آنها در تربیت فرزندان نقش اصلی را ایفا می کنند.

وی گفت: در مراسمات شادی و عزا نیز که پاسداران به واسطه ماموریت های مختلف قادر به حضور نیستند بار مسئولیت بر دوش خانواده ها و همسران آنهاست.

حکمتیان در ادامه به جنگ ترکیبی و نمایش تبلیغاتی دشمن در عرصه سیاسی، امنیتی و اقتصادی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: دشمن در جنگ شناختی می خواهد آرمان ها و ارزشهای ما را به عنوان یک ضد ارزش قلمداد کند و باید در این عرصه ورود پیدا کنیم.

وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند” جهاد تبیین تکلیف است ” و دشمن به دنبال تطهیر سازی رژیم ۲۵۰۰ ساله پهلوی است و از سوی دیگر درصدد است که نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و باید خدمات نظام و انقلاب را برای مردم تبیین کنیم.

وی گفت: باید توان جمهوری اسلامی را در عرصه موشکی، فناوری و نانو و غیره را به جهان معرفی کرد.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین ضمن تسلیت ایام محرم گفت: خداوند متعال در قرآن کریم خطراتی را که متوجه نظام اسلامی است و همچنین راه های مقابله با این خطرات را بیان کرده کرده است.

حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک افزود: از نگاه قرآن کریم همیشه دو خطر عمده متوجه نظام اسلامی و منظومه فکری جهان اسلام است و اولین خطر دشمن بیرونی است .

وی ادامه داد:  منظور از دشمن بیرونی فقط دشمن بیرون از مرزهای جغرافیایی نیست و حتی شامل دشمن خارج از مرزهای اعتقادی نظام اسلامی هم می شود ولو در داخل جغرافیای نظام اسلامی باشد مانند منافقین.

حکمتی نیک ابراز داشت: دومین خطر تهدید کننده نظام اسلامی اضمحلال درونی نظام اسلامی است یعنی بواسطه نیروهای خودی در درون نظام اسلامی به خاطر اینکه مردم مسلمان جهان اسلام مغلوب احساسات نفسانی بشوند و در تشخیص راه درست اشتباه کنند و از بصیرت و تبیین برخوردار نباشند در درون نظام اسلامی شاهد فروپاشی باشیم.

وی گفت: خداوند در قرآن کریم به هر دو خطر و راه مقابله با آنها اشاره کرده است و می گوید تنها راه درمان خطرات و تهدیدات درونی و بیرونی جهاد مقاومت و ایستادگی و پایداری در برابر دشمن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح ابراز داشت: در هر زمانی دشمن درحال طراحی و توطئه و جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی است و اکنون نیز دشمن در یک جنگ ترکیبی همه امکانات و توان خود را برای براندازی انقلاب اسلامی بسیج کرده است تا از صدور انقلاب اسلامی جلوگیری کند.

وی گفت: به موازات تهاجم ترکیبی دشمن، اسلام نیز راهبرد مقاومت و ایستادگی را توصیه کرده است.

حکمتی نیک در پایان نیز به واقعه عاشورا و همراهی خانواده امام حسین علیه السلام با آن حضرت اشاره کرد و خطاب به خانواده و همسران پاسداران تیپ ۴۸ فتح گفت: همراهی خانواده ها در عرصه جنگ و جهاد با دشمن یک ضرورت است و امروز اگر رزمندگان ما در این عرصه به ایفای نقش می پردازند به دلیل همین همراهی خانواده هاست.

در پایان این مراسم نیز از همسران و خانواده های پاسداران تیپ ۴۸ فتح تجلیل شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.