کد خبر : 8866
دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه شورای اداری چرام با موضوع هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری یادواره شهدای شهرستان و برنامه های نوروزی بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اسفند 1401 - 9:48
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جلسه شورای اداری چرام با موضوع هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری یادواره شهدای شهرستان و برنامه های نوروزی

برگزاری جلسه شورای اداری چرام با موضوع هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری یادواره شهدای شهرستان و برنامه های نوروزی
سنت حسنه میهمان نوازی و سایر سنتهای نوروزی و ملی ما ایرانیان ریشه مذهبی داشته و با مطالعه تاریخ می توان گفت که حفظ و تداوم بسیاری از این سنتها بخاطر سازگاری و هماهنگی آنها با باورها و اعتقادات دینی مردم بوده است.

برگزاری جلسه شورای اداری چرام با موضوع هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری یادواره شهدای شهرستان و ارائه نظرات و دیدگاه ها پیرامون برنامه های نوروزی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، در این جلسه فرماندار چرام در ابتدا ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین از حجت الاسلام افشار (امام جمعه چرام) بابت حساسیت ایشان نسبت به برنامه های اجتماعی و اصلاح ذات البین که این وظیفه را به خوبی در منطقه تبیین نموده و در بین مردم جا افتاده است و همچنین پیشنهاد و همت ایشان در همایش تجلیل از مقام مصلح، مرحوم سید غزوان پرهیز در شهر سوق از توابع شهرستان کهگیلویه تقدیر کرد و گفت: امیدواریم که ما بتوانیم از این اتفاقات خوب و سنت حسنه در همه جا به عنوان حرکت تأثیرگذار در فرهنگ دینی و عمومی جامعه مان نهایت بهره را ببریم.
سید عبدالرحمان توفیقیان در ادامه به اهمیت عمل و تکریم به شعائر دینی اشاره کرد و گفت: ما به عنوان کارگزاران این نظام و دولت وظیفه داریم بیش و پیش از دیگران نسبت به این موضوع پایبند باشیم.
وی با اشاره به برگزاری یادواره ۱۳۷ شهید والامقام شهرستان چرام در روز دوشنبه مورخ ۲۲ اسفند در محل گلزار شهدای چرام، کارکنان همه دستگاه ها و نهادها، حتی بانک ها را علاوه بر حضور در این همایش، مکلف به همکاری در هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه دانست.
فرماندار چرام در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم، ضمن سپاس و شکرگزاری از خداوند متعال از بابت همه نعمت ها، علی الخصوص نعمت بارش رحمت الهی که در سال ۱۴۰۱ به ما ارزانی داشت، ضمن آرزوی بهترین سال برای همه گفت: امیدواریم که سال آینده نیز، سالی پر از خیر و برکت و بارش رحمت الهی باشد.
توفیقیان لزوم آمادگی همه دستگاه ها برای استقبال مناسب از میهمانان نوروزی را متذکر شد و افزود: سنت حسنه میهمان نوازی و سایر سنتهای نوروزی و ملی ما ایرانیان ریشه مذهبی داشته و با مطالعه تاریخ می توان گفت که حفظ و تداوم بسیاری از این سنتها بخاطر سازگاری و هماهنگی آنها با باورها و اعتقادات دینی مردم بوده است.
وی در پایان با اشاره به عدم حضور برخی مسئولین در جلسات شورای اداری، بخصوص در جلساتی که اهمیت بیشتری از حیث موضوعیت دارند، غیبت در جلسات بدون هماهنگی قبلی را متذکر شد و آن را نوعی تخلف دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.