کد خبر : 4786
دیدگاه‌ها برای انتخاب بخشداربخش سرفاریاب در هاله ای از ابهام بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 28 مرداد 1401 - 11:40
-

انتخاب بخشداربخش سرفاریاب در هاله ای از ابهام

انتخاب بخشداربخش سرفاریاب در هاله ای از ابهام
امیدواریم استاندار استان یا معاون سیاسی و یا مدیرکل سیاسی پاسخ چرائی این تعلل درانتخاب و انتصاب بخشدارجدید را بدهند.

پایگاه خبری تحلیلی عصرکهگیلویه “بخشدار به کسی گفته می‌شود که مسئولیت اداره یک بخش را در نظام سیاسی و اداری ایران بر عهده دارد. بخشدار در بخش محل مأموریت خود، به عنوان نماینده عالی دولت شناخته می‌شود و عهده‌دار اجرای سیاستهای عمومی کشور و در ارتباط با ادارات، مؤسسات و شرکت‌های دولتی و سایر دستگاه‌هایی است که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند. ارتباط و هماهنگی ادارات، نهادهای انقلابی، نهادهای انتظامی، شورای اسلامی شهرهای بخش، شهرداری‌ها و موسسات عمومی غیردولتی فعال در سطح بخش نیز از وظایف بخشدار است.

به گزارش خبرگزاری عصرکهگیلویه “از یک سوتعلل استانداری درانتخاب بخشدارازبین گزینه های معرفی شده و از سوی دیگر مسکوت ماندن اعضای شورای شهردرانتخاب رئیس شورای شهر سرفاریاب با بی توجهی بخشدارنسبت به این مهم به معمای این روزهای شهر سرفاریاب و نقل محافل و مجالس تبدیل شده!

گفتنی است از طرف نماینده محترم مردم چندین گزینه جهت تصدی این پست معرفی گردیده واین موضوع سوال برانگیز به نظر می رسد که استاندار استان در ادامه انتصاباتش در تعیین بخشداران ،از اتاقی خارج از استانداری توصیه می پذیرد بالاخره کدام گزینه راانتخاب میکند.
لازم به ذکر است که تعلل استاندارمحترم در انتخاب بخشدار و بلاتکلیف بودن بخشدار کنونی ،و از جهتی شنیده هاومناظرات درسطح بخش(تحقیق میدانی و فضای مجازی )حاکی ازاین است که بخشدار عملکرد موفقی از خود برجا نگذاشته، سوال اینجاست چرامسئولی با عملکرد ضعیف در تنها بخشداری مهم شهرستان چرام منصوب شود، لذا امیدواریم استاندار استان یا معاون سیاسی استانداری و یا مدیرکل سیاسی استانداری پاسخ چرائی این تعلل درانتخاب و انتصاب بخشدارجدید را بدهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.