کد خبر : 5104
دیدگاه‌ها برای افتتاح و کلنگ زنی شش پروژه برقرسانی در گچساران بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 شهریور 1401 - 19:59
-

شش پروژه برقرسانی با اعتباری بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال در پنجمین روز از هفته دولت امسال در مناطق شهری و روستایی این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد

سید حسین رازیان

افتتاح و کلنگ زنی شش پروژه برقرسانی در گچساران

افتتاح و کلنگ زنی شش پروژه برقرسانی در گچساران
در این پروژه ها ۷۳۰ اصله پایه برق فشار ضعیف و متوسط احداث شده

 

در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برخی از مدیران کل ستادی ، استانی، فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران شهرستانی، شش پروژه برقرسانی با اعتباری بیش ۱۶۰میلیارد ریال در ۴۰ روستا و شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد.

سرپرست اداره برق گچساران گفت: شش پروژه برقرسانی با اعتباری بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال در پنجمین روز از هفته دولت امسال در مناطق شهری و روستایی این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه، مهدی چُرامی در حاشیه پروژه افتتاحیه شبکه بهسازی، اصلاح، احداث و کاهش تلفات انرژی روستای سَربیشه گچساران که به نمایندگی از پنج پروژه برق رسانی افتتاح و کلنگ زنی شد، اظهارداشت: شش پروژه برق رسانی با عناوین اصلاح، احداث، توسعه، بهینه سازی، کاهش تلفات انرژی ، برقرسانی به روستاها و روشنایی معابر با اعتباری به میزان ۱۶۰ میلیارد ریال در ۴۰ روستای شهرستان گچساران و البته شهر دوگنبدان مرکز این شهرستان  افتتاح و کلنگ عملیات اجرایی آنها به زمین زده شد.

وی طول شبکه برق رسانی در این پروژه ها را ۴۰ کیلومتر عنوان خاطرنشان کرد: ۳۲کیلومتر از این شبکه ها افتتاحی و هشت کیلومتر  دیگر متعلق به پروژه های کلنگ زنی بوده است.

چرامی گفت: از مجموع ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه ای و پیش بینی شده برای شش پروژه افتتاحی و کلنگ زنی هفته دولت امسال در شهرستان گچساران، ۱۱۵ میلیارد ریال مربوط به پروژه های افتتاحی و ۴۵ میلیارد ریال دیگر از این اعتبار مربوط به پروژه های کلنگ زنی است.

سرپرست اداره برق گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این پروژه ها ۷۳۰ اصله پایه برق فشار ضعیف و متوسط احداث شده که از این تعداد ۶۲۰ اصله پایه فشار ضعیف و ۱۱۰ اصله پایه فشار متوسط بوده که البته ۲۵ دستگاه ترانسفورماتور نیز در پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی شده احداث شده یا می شود.

چرامی، تعداد پروژه های برق رسانی افتتاحی و کلنگ زنی هفته دولت امسال در شهرستان گچساران را هرکدام سه پروژه عنوان و اظهارداشت: با افتتاح و کلنگ زنی این تعداد پروژه ، سه هزار خانوار روستایی و شهری از برق پایدار بهره مند خواهند شد.

وی گفت: اعتبار هزینه شده برای پروژه بهینه سازی، احداث و اصلاح شبکه های برق رسانی روستای سربیشه گچساران هم ۴۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

سرپرست اداره برق گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای تکمیل پروژه برق رسانی این روستا شش کیلومتر شبکه برقرسانی احداث و اصلاح شده است، خاطرنشان کرد: از این مقدار شبکه، چهار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث و اصلاح شده است.

چُرامی گفت: ۱۲۵ اصله پایه فشار ضعیف و متوسط بهمراه هفت دستگاه ترانسفورماتور در پروژه برق رسانی به روستای سربیشه گچساران احداث و اصلاح شده است.

به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه، شهرستان گچساران از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.