کد خبر : 5422
دیدگاه‌ها برای بازدید رئیس دانشگاه علوم پژشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ،بهمئی،چرام ولنده از بیمارستان شهرستان بهمئی بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهریور 1401 - 22:15
-

بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهر لیکک در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع با زیربنای چهار هزار مترمربع

سید حسین رازیان

بازدید رئیس دانشگاه علوم پژشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ،بهمئی،چرام ولنده از بیمارستان شهرستان بهمئی

بازدید رئیس دانشگاه علوم پژشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ،بهمئی،چرام ولنده از بیمارستان شهرستان بهمئی
:راه اندازی این بیمارستان می تواند خدمات ارزنده ای به بیماران و مردم شریف بهمئی ارائه کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه وبویراحمد و نماینده مردم شهرستان کهگیلویه بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای از بیمارستان ۳۲ تخت خوابی سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی شهرستان بهمئی(لیکک) بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه وبویراحمد گفت:بیمارستان ۳۲ تختخوابی سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی بهمئی(لیکک) درآینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

دکتر غلام نژاد تصریح کرد: بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهر لیکک در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع با زیربنای چهار هزار مترمربع است که بر اساس برنامه ریزی‌های انجام این طرح امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این بیمارستان هم اکنون به پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد رسیده است بیان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا مشکلات جزئی این طرح برطرف و به زودی به مردم شریف شهرستان بهمئی ارائه خدمت نماید.

دکترغلام نژاد با تقدیر از پیگیری های حجت الاسلام موحد نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در زمینه راه اندازی بیمارستان ۳۲ تخت خوابی لیکک افزود: راه اندازی این بیمارستان از خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ان شاء الله در آینده نزدیک تحول بزرگی در حوزه نظام سلامت شهرستان بهمئی خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با بیان اینکه، اعتبار اولیه این طرح درمانی بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی بوده است گفت:راه اندازی این بیمارستان می تواند خدمات ارزنده ای به بیماران و مردم شریف بهمئی ارائه کند.

حجت الاسلام والمسلمین موحد با اشاره به نیاز مبرم و ضرورت تکمیل و آماده سازی این بیمارستان ۳۲ تخت خوابی در سال ۱۴۰۱ گفت: فراهم نمودن برخی امکانات، تکمیل و تجهیز این مرکز از مهمترین دغدغه‌ها و اولویت‌ها ست و با اقدامات صورت گرفته، تامین پزشک متخصص و برخی تجهیزات این بیمارستان برای بهره مندی مردم این شهرستان در دستور کار است.

شهرستان بهمئی با جمعیت ۵۰ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.