کد خبر : 15562
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۱۱/۲۷) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام کشاورز برپا گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 - 16:34
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۱۱/۲۷) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام کشاورز برپا گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۱۱/۲۷) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام کشاورز برپا گردید.
همه مسئولان وظیفه دارند با اجرای سیاستهای مناسب اقتصادی در رفع مشکلات و نیازمندیهای معیشتی  و رضایتمندی این مردم آگاه و وفادار به انقلاب و نظام تلاش نمایند.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۱۱/۲۷) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام کشاورز برپا گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، امام جمعه موقت سرفاریاب با بیان سخنی از امام علی (ع) که فرموده است «تقوا آن است که خداوند ببیند آنجا که تو را امر کرده و نبیند آنجا که تو را نهی کرده است» خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوا و پرهیز از گناه توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام سید رسول کشاورز ترس از عذاب خداوند و خلوت کردن با خدا را از جمله عواملی عنوان کرد که موجب تقویت تقوا و پرهیزکاری انسان خواهد شد و افزود: معدن تقوا قلب انسانهای خداشناس است که به مدرک و جایگاه اجتماعی چندان مرتبط نیست و گاه تقوای یک چوپان از خیلی از انسانهای با سواد و مسئول  بیشتر است.
وی با اشاره به حضور گسترده عموم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حضور چشمگیر نوجوانان و جوانان در این راهپیمایی را نشان از آن دانست که انقلاب در عمق جان ایرانیان و نسل های جدید نیز جای دارد و همین ماندگاری و جاودانگی این انقلاب و نظام را نوید می دهد؛ و همه مسئولان وظیفه دارند با اجرای سیاستهای مناسب اقتصادی در رفع مشکلات و نیازمندیهای معیشتی  و رضایتمندی این مردم آگاه و وفادار به انقلاب و نظام تلاش نمایند.
خطیب موقت نماز جمعه سرفاریاب محکم ترین عامل برای موفقیت یک نظام را برقراری عدالت در جامعه دانست و گفت: فاصله گرفتن از اصول، پیشی گرفتن فرومایگان و کنار گذاشتن انسانهای توانمند در اداره امور از عوامل سرنگونی و شکست حاکمیت در هر جامعه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.