کد خبر : 5544
دیدگاه‌ها برای آئین آغاز عملیات ساخت مدرسه خیر ساز روستای تلوندی برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 26 شهریور 1401 - 15:01
-

خبرنگار آقای طاعتی

آئین آغاز عملیات ساخت مدرسه خیر ساز روستای تلوندی برگزار شد.

آئین آغاز عملیات ساخت مدرسه خیر ساز روستای تلوندی برگزار شد.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان در این آئین با اشاره به اینکه در ۶ ماه اول سال ۱۴٠۱ تعداد هفتاد مدرسه و فضای ورزشی برای مهرماه آماده و تحویل دانش آموزان و مجموعه آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت، گفت: برای نوسازی مدارس ساخته شده در دهه شصت که اغلب فرسوده هستند، نیازمند یاری و همت خیرین هستیم.

آئین آغاز عملیات ساخت مدرسه خیر ساز روستای تلوندی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و عصر کهگیلویه در سرفاریاب، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان در این آئین با اشاره به اینکه در ۶ ماه اول سال ۱۴٠۱ تعداد هفتاد مدرسه و فضای ورزشی برای مهرماه آماده و تحویل دانش آموزان و مجموعه آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت، گفت: برای نوسازی مدارس ساخته شده در دهه شصت که اغلب فرسوده هستند، نیازمند یاری و همت خیرین هستیم.
حسینی با اعلام خبر شروع عملیات ساخت مدرسه روستای تلوندی بخش سرفاریاب با زیربنای ۵۵ متر مربع و ۵ میلیارد ریال اعتبار توسط خانواده خیر گرانقدر نظری اظهار امیدواری کرد با ساخت و سپس تجهیز و راه اندازی این مدرسه در اسرع وقت، دانش آموزان این روستا از فضای فیزیکی و تجهیزات آموزشی مناسب بهره مند خواهند شد.
نظری ( برادر مرحومه آ. نظری ) ضمن اشاره به برخی صفات، روحیات و ویژگیهای زیبای انسانی و ایثارگرانه خواهرشان مرحومه آزیتا نظری که از فرهنگیان پرتلاش شهرستان گچساران بوده، گفت بر اساس باورهایمان در خصوص باقیات صالحات، تصمیم گرفتیم در روستای تلوندی که زادگاه شوهر ایشان ( آقای دستفال ) و نیاز به نوسازی ساختمان مدرسه اش بود این مدرسه را به نام وی به یادگار بنا کنیم.
آقای نظری همچنین گفت: با یاری خداوند ظرف سه ماه مدرسه را تکمیل و تقدیم دانش آموزان مستعد این روستا خواهیم کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام نیز در این برنامه ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی از همت و کار ارزشمند خانواده فرهنگی مرحومه خانم نظری و آقای دستفال و اقدام به ساخت مدرسه در این روستا که ضرورت و نیاز جدی در این زمینه وجود داشت، قدر دانی کرد.
عابد کیش با بیان اینکه تعداد زیادی مدرسه فرسوده در سطح شهرستان و بخش داریم، از مسئولین در دولت و خیرین خواست تا زمینه حضور و تحصیل دانش آموزان در فضاهای فیزیکی نوساز و ایمن و بانشاط را فراهم آورند.
امام جمعه سرفاریاب هم با عرض تسلیت اربعین شهادت امام حسین علیه السلام از کار خداپسندانه بانی خیر و حضور و حمایت مسئولین در این زمینه قدر دانی کرد و طبق فرموده رسول گرامی اسلام ( ص ) صدقه جاریه و فرزند نیکو بعد از مرگ را جزء باقیات صالحات برشمرد.
حجت الاسلام زارعی پور ساخت مدرسه و مسجد را از با ارزش ترین و بهترین کارها ی خیری دانست که به یادگار خواهند ماند و برکات و آثار معنوی زیادی برای انسان در عالم پس از مرگ خواهند داشت.
گفتنی است در این برنامه خانواده های نیکوکار نظری پور و دستفال، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان، مدیر آموزش و پرورش و برخی مسئولین شهرستانی، امام جمعه و مسئول نمایندگی آموزش و پرورش سرفاریاب و برخی اعضای شورای اداری، شهردار و شورای اسلامی حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.