کد خبر : 5591
دیدگاه‌ها برای دیدار با خانواده معظم شهداء سرفاریاب به مناسبت هفته دفاع مقدس: بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 شهریور 1401 - 21:54
-

خبرنگار آقای طاعتی

دیدار با خانواده معظم شهداء سرفاریاب به مناسبت هفته دفاع مقدس:

دیدار با خانواده معظم شهداء سرفاریاب به مناسبت هفته دفاع مقدس:
برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده می بایست این فرهنگ با جدیت در تمامی برنامه ها، ویژه در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه مدنظر قرار گیرد.

دیدار با خانواده شهداء سرفاریاب به مناسبت هفته دفاع مقدس
به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، تعدادی از خواهران بسیجی پایگاه ام کلثوم حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل علیه السلام سرفاریاب به همراه امام جمعه و سرپرست حوزه مقاومت از خانواده های معظم شهدای شهر سرفاریاب دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و عصر کهگیلویه در سرفاریاب، در این دیدار امام جمعه سرفاریاب پس از شنیدن سخنان پدران، مادران و خانواده شهداء، به خصلت های شهداء اشاره کرد و گفت: مهمترین سرمایه این نظام همین خانواده های بابصیرت شهداء و ایثارگران هستند.
حجت الاسلام زارعی پور گفت: برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده می بایست این فرهنگ با جدیت در تمامی برنامه ها، ویژه در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه مدنظر قرار گیرد.
خانم ز.دانایی فر فرمانده پایگاه بسیج ام کلثوم سرفاریاب نیز در این دیدار ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان، بویژه شهدای ۸ سال دفاع مقدس، از صبر و استقامت خانواده های معظم شهداء تقدیر کرد و گفت: سرکشی و دیدار با خانواده های معظم شهداء و عیادت والدین برای بسیجیان، خاصه خواهران بسیجی روحیه بخش است.
وی به خودگذشتگی ها ی پدران و مادران شهداء اشاره کرد و گفت: خانواده های معظم شهداء از جان عزیزانشان گذشتند تا ما امروز در آسایش باشیم و امنیت و آرامش امروز همه ماها مرهون رشادت ها و دلاوری های شهداء است.
در پایان این دیدارها نیز ضمن تقدیر، با اهداء لوح و هدایایی از طرف پایگاه ام کلثوم سرفاریاب از خانواده های معظم شهداء تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.