کد خبر : 5677
دیدگاه‌ها برای برگزاری یادواره شهدای بخش سرفاریاب: بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مهر 1401 - 12:04
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری یادواره شهدای بخش سرفاریاب:

برگزاری یادواره شهدای بخش سرفاریاب:
حجت الاسلام زارعی پور با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، عمل به وصایا و حرکت در مسیر و اهداف شهداء را باعث شادی روح شهداء و عاقبت بخیری عموم مردم و جامعه دانست

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره ۷۲ شهید بخش سرفاریاب با حضور خانواده‌های معظم شهدا، روحانیت معظم، اقشار مختلف مردمی و مسئولان در محل مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر سرفاریاب برگزار شد.
امام جمعه سرفاریاب در این برنامه با قرائت آیه«الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذی هَدانا لِهذا وَ ما کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْ لا أَنْ هَدانَا اللَّهُ» و در تشریح مفهوم این آیه قرآن گفت: خداوند بخاطر هدایت ما در راه درست و حقیقت شایسته ستایش و پرستش است و ما باید بابت هر نعمت خداوند سجده شکر بجا آوریم و ناسپاس نباشیم.
حجت الاسلام زارعی پور با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، عمل به وصایا و حرکت در مسیر و اهداف شهداء را باعث شادی روح شهداء و عاقبت بخیری عموم مردم و جامعه دانست و خطاب به همه جوانان و نوجوانان گفت: مراجعه و مطالعه آثار دفاع مقدس و وصیت نامه شهیدان بهترین و مناسب ترین روش برای مانوس شدن و ادای دین به شهداء و رزمندگان دفاع مقدس است که ما هرچه امروز از استقلال، امنیت و اقتدار داریم از جانفشانی و مقاومت آنان در طول دوران هشت ساله جنگ تحمیلی است.
سرپرست حوزه مقاومت حوزه ابوالفضل علیه السلام سرفاریاب نیز در این آئین هدف از برگزاری چنین یادواره هایی را زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء بالاخص شهدای ۸ سال دفاع مقدس و تکریم فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج روحیه ایثار و فداکاری در جامعه دانست.
رفعتی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ یادواره شامل ۴ یادواره شهدای پایگاهی، ۲ یادواره شهدای آبروی محله و یک یادواره شهدای حوزه برای گرامیداشت یاد و نام شهدا در بخش سرفاریاب برگزار شده است و امیدواریم تا پایان سال نیز برگزاری این یادواره ها ادامه داشته باشد.
نواختن سرود انقلاب، دکلمه خوانی یکی از خانواد‌های شهداء، روایتگری یکی از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس، شعرخوانی در وصف شهدا، مداحی و سینه زنی از دیگر برنامه‌های اجرایی این مراسم معنوی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.