کد خبر : 7141
دیدگاه‌ها برای پیام تشکر مسئولان از حضور مردم ولائی و شهید پرور بخش سرفاریاب در مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام- بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 19:14
-

خبرنگار آقای طاعتی

پیام تشکر مسئولان از حضور مردم ولائی و شهید پرور بخش سرفاریاب در مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام-

پیام تشکر مسئولان از حضور مردم ولائی و شهید پرور بخش سرفاریاب در مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام-
جا دارد از حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان، روحانیت معزز، فرهنگیان، دانش آموزان و معلمان، کسبه و بازاریان، کارکنان ادارات و نهادها و نیروهای نظامی و انتظامی در این مراسم معنوی که موجب ایجاد فضای نشاط معنوی

پیام تشکر مسئولان از حضور مردم ولائی و شهید پرور بخش سرفاریاب در مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام-
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، فرماندار شهرستان چرام، امام جمعه، بخشدار و فرمانده حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل ( ع ) سرفاریاب طی پیام مشترکی از حضور پرشور مردم بخش سرفاریاب در مراسم استقبال و تشییع از ۲ شهید گمنام تشکر و قددردانی کردند.
در متن این پیام آمده است: شهیدان زندگان جاودان و ستاره های درخشان سپهر عشق و ایمانند؛ آنانکه با معبود خویش پیمان ازلی بستند و از مقام و لذت و آسودگی های دنیوی گذشتند، و برای رضای آفریدگار و دفاع از شرف و میهن، جسم و جان خویش را سپر تانک و مسلسل های دشمنان غدار کردند.
امروز نسیم شهادت در دیارمان وزید و عطر شهادت در فضای شهرمان پیچید و همه آمدند تا عهد خود را با شهیدان تجدید و تمدید نمایند.
اگر چه در مقابل جانفشانی های آن مردان بی ادعا کمترین انجام وظیفه بود اما حضور در این مراسم معنوی افتخاری بود که همه به آن می بالیم و امیدواریم به یمن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س )، شفاعت آنان در روز جزا شامل حالمان گردد.
مردم شهیدپرور و ولایتمدار سرفاریاب همچون دیگر مناطق استان، امروز با حضور پر شور خود در برنامه تشییع شهدا، به دشمنان نظام و انقلاب فهماندن، مدافع آرمانهای نظام و انقلاب هستند.
جا دارد از حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان، روحانیت معزز، فرهنگیان، دانش آموزان و معلمان، کسبه و بازاریان، کارکنان ادارات و نهادها و نیروهای نظامی و انتظامی در این مراسم معنوی که موجب ایجاد فضای نشاط معنوی در سطح جامعه شدند، تقدیر، تشکر و سپاسگزاری نماییم و بر روان پاک شهیدان و امام شهداء درود می فرستیم و برای همگان سلامت و توفیقات روز افزون را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.