کد خبر : 4801
دیدگاه‌ها برای ارزیابی خسارتهای بارندگی و سیل های اخیر در حوزه سردسیری بخش سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مرداد 1401 - 22:13
-

خبرنگار آقای طاعتی

ارزیابی خسارتهای بارندگی و سیل های اخیر در حوزه سردسیری بخش سرفاریاب-

ارزیابی خسارتهای بارندگی و سیل های اخیر در حوزه سردسیری بخش سرفاریاب-
بیشترین خسارتها در منطقه سردسیری بخش سرفاریاب، در حوزه باغات و جاده ها می باشد و اقدامات خوبی در جهت بهسازی مسیرها انجام شده و پس از تکمیل ارزیابی ها، ان شاءَ اللّه نسبت به بازسازی و بازتوانی و جبران خسارتها و حمایت از آسیب دیدگان اقدام خواهد شد.

ارزیابی خسارتهای بارندگی و سیل های اخیر در حوزه سردسیری بخش سرفاریاب-
مدیر کل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندار شهرستان چرام و تعدادی از مدیران در طی بازدید از مناطق سیل زده حوزه سادات بخش سرفاریاب با اشاره به خسارتهای بالای ناشی از بارش های مانسونی در سطح استان گفت: بیشترین آسیبها مربوط به بخش کشاورزی بوده که به میزان پنج هزار میلیارد تومن برآورد می شود.
نیکروز خسارتها در منطقه سردسیری بخش سرفاریاب را بیشتر در حوزه باغات و جاده ها عنوان کرد و گفت: اقدامات خوبی در جهت بهسازی مسیرها انجام شده و پس از تکمیل ارزیابی ها، ان شاءَ اللّه نسبت به بازسازی و بازتوانی و جبران خسارتها و حمایت از آسیب دیدگان اقدام خواهد شد.
فرماندار چرام نیز در این برنامه بازدید از خسارتهای وارده به زیرساختها، جاده ها، ابنیه، باغات و کانالهای آبیاری در روستاها و مناطق عشایری سادات امامزاده علی علیه السلام گفت و بر اهمیت و لزوم برآورد دقیق این خسارتها در کوتاهترین زمان ممکن و پیگیری از طریق مبادی ذیربط برای اقدامات جبرانی تأکید کرد.
توفیقیان همچنین با اشاره به اینکه با استفاده از امکانات و ماشین آلات ( لودر، بیل بکهو و…) بهسازی مسیرها در حال انجام است گفت: با توجه به وجود بقعه متبرکه امامزاده علی علیه السلام و جایگاه معنوی و جاذبه های گردشگری این مناطق، سرمایه گذاری در این زمینه بسیارحائز اهمیت می باشد.

لازم به ذکر است در جریان بارش های سیل آسای اخیر، خیر جوان و نیکوکار سید رحمت اللّه کشاورز با بکارگیری دستگاه ها و امکانات شخصی نسبت به تسطیح، ترمیم و بهسازی مسیرها و انجام درخواست های آسیب دیدگان به حمایت از آنان آمده که جا دارد از خدمات و حمایت های ایشان در این وضعیت که موجب قوت قلب و امیدواری مردم در این مناطق شده، صمیمانه تشکر و قدر دانی نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.