کد خبر : 5865
دیدگاه‌ها برای برگزاری مانور زلزله در خانه های هلال سرفاریاب: بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مهر 1401 - 21:15
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری مانور زلزله در خانه های هلال سرفاریاب:

برگزاری مانور زلزله در خانه های هلال سرفاریاب:
چهارمین مانور سراسری خانه های هلال با شعار ایران آماده برای اعضای خانه های هلال سراسر کشور امروز پنج شنبه مورخ ۲۱ مهرماه همزمان رأس ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ برگزار شد.

برگزاری مانور زلزله در خانه های هلال سرفاریاب:
مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان چرام در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما و عصر کهگیلویه در سرفاریاب گفت: چهارمین مانور سراسری خانه های هلال با شعار ایران آماده برای اعضای خانه های هلال سراسر کشور امروز پنج شنبه مورخ ۲۱ مهرماه همزمان رأس ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ برگزار شد و ما هم نیز این مانور را در خانه هلال شهید حاج قاسم سلیمانی شهر سرفاریاب برگزار نمودیم.
دستور هدف از برگزاری این مانور را پناه گیری صحیح و خروج اضطراری برای اعضای خانه های هلال عنوان کرد.
وی گفت: در حاشیه برگزاری مانور برای اعضای خانه های هلال، این مانور نیز برای مدارس و چند تا از خانواده های روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب جهت آشنایی و یادگیری دانش آموزان و خانواده ها با آموزش ها و مهارت های اولیه در مواقع وقوع زمین لرزه انجام گرفت.
دستور در ادامه با اشاره به تعداد خانه های هلال موجود در سطح شهرستان چرام، گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان چرام با دارا بودن تعداد ۲۷ خانه هلال، در استان دارای رتبه برتر است.
وی در پایان افزود: با استفاده از ظرفیت این خانه های هلال، برای همه کارکنان دستگاه ها و نهادهای اجرایی، دانش آموزان مدارس و مراکز آموزشی شهرستان، تمامی آموزش های مورد نیاز در سطوح مختلف پایه و حتی تخصصی از طرف جمعیت هلال احمر شهرستان ارائه می شود و علاقه مندان به دریافت این آموزش ها و مهارت ها می توانند با مراجعه به خانه های هلال موجود در شهرستان به صورت رایگان از این آموزش ها بهره مند شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.