کد خبر : 15684
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۱۲/۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402 - 22:22
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۱۲/۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۱۲/۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
تقوا و ایمان، ساده زیستی و دوری از اشرافی گری، امانتداری، صداقت و فساد ستیزی، کارآمدی، شجاعت، داشتن روحیه جهادی و خستگی ناپدیری، حرکت در مسیر آرمانها و پیشرفت کشور و دوری از منفعت طلبی شخصی، را از جمله شاخص های نماینده اصلح

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۱۲/۴) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، امام جمعه سرفاریاب در ابتدا طبق فرمایش امیرالمؤمنین علی (ع) که می فرماید « تقوا در زمان حیات مایه عصمت و نگهداری از گناه و بعد از مرگ موجب نزدیکی جایگاه به خداوند است»، تقوا را موجب قرب منزلت انسان به خداوند عنوان کرد و خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه بحث خانواده از دیدگاه قرآن و سیره اهل بیت (ع)، طبق آیات قرآن، زن و مرد را به منزله لباس و پوشش دهنده و کامل کننده همدیگر معرفی کرد و گفت: نیاز به ازدواج و همسر پس از اکسیژن و غذا در رده سومین نیاز ضروری انسانهاست و اگرچه ممکن است محدودیت و مسئولیت ایجاد کند اما یک نیاز اساسی و دارای آثار و فواید زیادی است که احساس آرامش و هویت، امید به ادامه زندگی و دوری از گناه و معصیت از جمله این آثار می باشد.
وی با گرامی داشت هفته امور تربیتی، مسئله تربیت نسل های نوجوان و جوان را از ضروری ترین امور دانست و تأکیدات و توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص نزدیکی و ارتباط مسئولان با این قشر را ناشی از اهمیت این موضوع عنوان کرد.
خطیب جمعه سرفاریاب با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) در نیمه شعبان گفت: طبق آیات قرآن و روایات شناخت و پیروی از اهل بیت (ع) و امام زمان مصداق اطاعت از خداوند است و هر کس بدون معرفت به امام زمان خود بمیرد به مرگ جاهلیت مرده است و در آخرت نیز بر این جهالت می ماند.
حجت الاسلام زارعی پور لذت و حقیقت زندگی انسان امروزی را در سایه محبت به امام زمان (عج) دانست و مناجات شعبانیه و زیارت جامعه کبیره را از بهترین راه های معرفت و محبت به امام زمان (عج) عنوان کرد.
وی هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت و بخش عظیمی از امنیت ایران اسلامی را مدیون تلاش خالصانه آنان دانست که در گمنامی خالصانه پای کار نظام هستند و نقشه های دشمنان را برهم می زنند.
امام جمعه سرفاریاب انتخابات را از مهمترین امور در جمهوری اسلامی عنوان کرد و با اشاره به انتخابات پیش رو در ۱۱ اسفندگفت: انتخابات می تواند تحول آفرین و تغییر دهنده شرایط به سمت مثبت باشد اگر همه مردم بر اساس شاخص های مناسب نمایندگان اصلح خود را انتخاب کنند.
حجت الاسلام زارعی پور تقوا و ایمان، ساده زیستی و دوری از اشرافی گری، امانتداری، صداقت و فساد ستیزی، کارآمدی، شجاعت، داشتن روحیه جهادی و خستگی ناپدیری، حرکت در مسیر آرمانها و پیشرفت کشور و دوری از منفعت طلبی شخصی، را از جمله شاخص های نماینده اصلح برشمرد و افزود همه کاندیدا در ایام تبلیغات از تخریب و بداخلاقی بپرهیزند و تنها برنامه ها و راهکارهای حل مشکلات را ارایه دهند.
وی از صدا و سیمای کشور و استان بخاطر راه اندازی کانالهای تلویزیونی و برگزاری مناظره های کاندیداها تشکر و قدر دانی کرد و این کار با ارزش را در انتخاب بهتر مردم مؤثر و مفید دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.