کد خبر : 6246
دیدگاه‌ها برای دلی خلیفه ای در مسیر آبادانی و کانون طرح های عمرانی شهرستان چرام – بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 - 21:16
-

خبرنگار آقای طاعتی

دلی خلیفه ای در مسیر آبادانی و کانون طرح های عمرانی شهرستان چرام –

دلی خلیفه ای در مسیر آبادانی و کانون طرح های عمرانی شهرستان چرام –
روستای دلی خلیفه ای از توابع بخش سرفاریاب در دامنه کوه ساورز و دارای باغات و درختان میوه های انبوهی است که ضمن تولید محصولات باغی، دارای جاذبه گردشگری در فصول مختلف سال بوده که اجرای این گونه پروژه ها در رونق آن بسیار مؤثر خواهد بود.

پس از سیل های ویرانگر تابستان، دلی خلیفه ای اکنون در مسیر آبادانی و کانون طرح های عمرانی شهرستان چرام است.

بازدید و نظارت معاون عمرانی فرماندار و مدیر اداره گاز شهرستان چرام به همراه بخشدار سرفاریاب از طرح های عمرانی در حال اجرای روستاهای حومه سادات امامزاده علی ( ع ) –
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و عصر کهگیلویه در سرفاریاب، معاون عمرانی فرماندار در طی این بازدید از نزدیک با میزان پیشرفت، موانع و مشکلات پیش و روی طرح های گازرسانی و بهسازی راه روستائی دلی خلیفه ای اطلاع یافت و هماهنگی ها و پیشنهادات لازم در این خصوص را با پیمانکاران مربوطه در میان گذاشت.
سعادت نشان با اشاره به اینکه طرح گاز رسانی چندین روستا از جمله دلی خلیفه ای، تنگ بجک، دلی مو، تاوه سفید و چند روستا در حوزه شهرستان بویراحمد را شامل می شود گفت: تخصیص اعتبار لازم برای این طرح ها انجام شده و امیدواریم علیرغم اینکه شرایط جوی منطقه رو به سردی است، پیمانکاران محترم نسبت به ادامه کار و اتمام آنها در برنامه زمانی مقرر اقدام نمایند.
بخشدار سرفاریاب نیز با اعلام اینکه در اجرای طرح گازرسانی دلی خلیفه ای و روستاهای همجوار حدود ۵٠٠ خانوار از نعمت گاز خانگی برخوردار خواهند شد گفت: تلاش خواهیم کرد با مهیا کردن شرایط لازم، زمینه توسعه و تولید و درآمدزائی در این گونه روستاها را ایجاد و فراهم آوریم.
مجیدیان اعتبار ۳۵ کیلومتر شبکه گذاری لوله طرح گاز رسانی را، اعتبار خوبی ارزیابی کرد و همچنین اعتبار طرح بهسازی و آسفالت یک کیلومتر جاده دلی خلیفه ای را ۱۷ میلیارد و هشتصد میلیون ریال و زمان اتمام و بهره برداری از این طرح ها را مردادماه سال ۱۴٠۲ و همزمان با هفته دولت پیش بینی و اعلام کرد.
لازم به ذکر است روستای دلی خلیفه ای از توابع بخش سرفاریاب در دامنه کوه ساورز و دارای باغات و درختان میوه های انبوهی است که ضمن تولید محصولات باغی، دارای جاذبه گردشگری در فصول مختلف سال بوده که اجرای این گونه پروژه ها در رونق آن بسیار مؤثر خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.