کد خبر : 6535
دیدگاه‌ها برای معرفی مسئول جدید ستاد نماز جمعه سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 - 22:52
-

خبرنگار آقای طاعتی

معرفی مسئول جدید ستاد نماز جمعه سرفاریاب-

معرفی مسئول جدید ستاد نماز جمعه سرفاریاب-
برنامه ریزی ها و تلاش های مناسب اعضای ستاد، موجب رونق گرفتن و شکوه نماز جمعه خواهد بود و حضور در میان اقشار مختلف جامعه و ترغیب و تبیین برکات نماز جمعه به ویژه برای نوجوانان و جوانان، دانش آموزان و بدنبال آن حضور مستمر آنها در نماز جمعه و مشارکت در اجرای برنامه های ستاد بسیار ارزشمند است.

در جلسه ای با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، مسئول جدید ستاد نماز جمعه سرفاریاب معرفی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و سایت خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، در این جلسه که امام جمعه سرفاریاب، بخشدار، معتمدین و اعضای ستاد نماز جمعه حضور داشتند، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ضمن قدردانی و تشکر از همکاری و فعالیت همه اعضای ستاد نماز جمعه، اساس و زمینه برگزاری نماز جمعه باشکوه و پرشور در هر شهر و منطقه را فعال و پویا بودن ستاد نماز جمعه دانست.
حجت الاسلام عبودی با بیان اینکه برنامه ریزی ها و تلاش های مناسب اعضای ستاد، موجب رونق گرفتن و شکوه نماز جمعه خواهد بود، گفت: حضور در میان اقشار مختلف جامعه و ترغیب و تبیین برکات نماز جمعه به ویژه برای نوجوانان و جوانان، دانش آموزان و بدنبال آن حضور مستمر آنها در نماز جمعه و مشارکت در اجرای برنامه های ستاد بسیار ارزشمند و مورد انتظار است که امیدواریم در این زمینه و سایر امور، شاهد پیشرفت و فعالیت بهتر ستاد نماز جمعه سرفاریاب باشیم.
امام جمعه سرفاریاب نیز در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین و قدر دانی از کمک ها و همکاریهای همه اعضای ستاد و دیگر عزیزان، خاصه از توجه و حمایت های همیشگی حاج آقای عبودی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان نسبت به نماز جمعه سرفاریاب تشکر نمود.
حجت الاسلام زارعی پور ضمن ارائه گزارشی از وضعیت برگزاری نماز جمعه و حضور پر رنگ دانش آموزان و جوانان در این آئین عبادی و سیاسی، بر لزوم ایجاد نشاط و امید در جامعه و به ویژه میان جوانان و جذب و میدان دادن به آنها در برنامه های مختلف تاکید کرد.
ایشان فعالیت در ستاد نماز جمعه را کاری افتخاری و امورات و برنامه های ستاد نماز جمعه را متعلق و نیازمند مشارکت و همکاری همه گروه ها و اقشار جامعه دانست.
بخشدار سرفاریاب نیز با گرامی داشت هفته بسیج، بسیج را تداعی بخش اطمینان و آرامش در اوج سختی ها و مشکلات عنوان کرد و با انتقاد از عملکرد برخی خواص عرصه های هنری و ورزشی در چند مدت اخیر، تفکر بسیجی را چاره ساز و هدایت گر نسل های نو در این شرایط حساس دانست.
مجیدیان نماز جمعه را از مهمترین و تاثیرگذارترین رویدادهای اجتماعی دانست که فرصت مناسبی را برای تبیین و آگاهی بخشی به مردم در مورد مسائل مختلف و همچنین ایجاد میز خدمت برای مردم با حضور مداوم مسئولین در این فریضه سیاسی و عبادی را فراهم می آورد.
در پایان این جلسه از تلاش ها و خدمات فرهنگی حجت الاسلام سید ولی باقری قدردانی و حجت الاسلام سید رسول کشاورز به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه سرفاریاب معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.