کد خبر : 7037
دیدگاه‌ها برای دیدار جمعی از مسئولین با خانواده معظم شهدای سواد آموزی در روستای سواری بخش سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 - 20:35
-

خبرنگار آقای طاعتی

دیدار جمعی از مسئولین با خانواده معظم شهدای سواد آموزی در روستای سواری بخش سرفاریاب-

دیدار جمعی از مسئولین با خانواده معظم شهدای سواد آموزی در روستای سواری بخش سرفاریاب-
همه ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم و امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

دیدار جمعی از مسئولین با خانواده معظم شهدای سواد آموزی در روستای سواری بخش سرفاریاب-
همزمان با هفته سواد آموزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام، بخشدار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج سرفاریاب به همراه تعدادی از همکاران با خانواده معظم شهید فتاحی راد از شهدای سوادآموزی دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، در این دیدار مدیر آموزس و پرورش شهرستان چرام با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این کار، اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.
عابدکیش گفت: عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است و به همین علت ما به عنوان خادمان مردم ، خود را موظف به خدمت گذاری به شما عزیزان می دانیم.
وی همچنین با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: همه ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم و امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.
بخشدار سرفاریاب نیز حضور در کنار خانواده های معظم شهدا را توفیق الهی برای مسولان و خدمتگزاران صدیق به نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز آرامش و آسایش و امنیتی که بر جامعه حاکم است را مدیون ومرهون خون پاک شهدا هستیم.
مجیدیان از پدران و مادران و خانواده های معظم شهدا به عنوان سرمایه های عظیم معنوی و مایه ی افتخار جامعه یاد کرد و قدرشناسی و احترام خالصانه به آنان را وظیفه عموم مردم و بویژه مسئولان دانست.
حضور در گلزار مطهر شهدای سواد آموزی شهیدان روستای سواری و ادای دین به این شهدا از دیگر برنامه های مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام، بخشدار و دیگر همراهان به مناسبت هفته سواد آموزی در سرفاریاب بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.