کد خبر : 6760
دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور امام جمعه، مسئول و اعضای ستاد. بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آذر 1401 - 15:55
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور امام جمعه، مسئول و اعضای ستاد.

برگزاری جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور امام جمعه، مسئول و اعضای ستاد.
کوچکترین تلاش و همکاری اعضای ستاد نماز جمعه در این جایگاه و کمک به رونق نماز جمعه دارای ارزش و اهمیت بالائی است که انتظار است در این زمینه همچون گذشته تلاش و همکاری ممکن را با مسئول جدید ستاد نماز جمعه به عمل آورید.

جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور امام جمعه، مسئول و اعضای ستاد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و سایت خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، در این جلسه امام جمعه سرفاریاب ضمن آرزوی برخورداری از اخلاص در عمل به فرایض دینی و خاصه اقامه نماز برای همه حاضرین، نماز جمعه را یکی از والاترین اعمال عبادی و سیاسی عنوان کرد که در قرآن به اقامه آن تصریح شده و دارای حسنات و برکات فراوانی برای عموم شرکت کنندگان و جامعه می باشد.
حجت الاسلام زارعی پور نماز را معجونی مؤثر و مفید برای روح و جسم انسان عنوان کرد و خطاب به اعضاء ستاد گفت: کوچکترین تلاش و همکاری شما در این جایگاه و کمک به رونق نماز جمعه دارای ارزش و اهمیت بالائی است که انتظار است در این زمینه همچون گذشته تلاش و همکاری ممکن را با مسئول جدید ستاد نماز جمعه به عمل آورید.
رئیس ستاد نماز جمعه نیز ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین و امام جمعه محترم، برپائی نماز جمعه در شهر و بخش سرفاریاب را توفیق بزرگی دانست که حفظ و رونق این برنامه عبادی و سیاسی و بهره مندی از برکات و فواید آن، نیازمند همراهی عموم مردم و تلاش و برنامه ریزی و پای کار بودن شما ( اعضای ستاد نماز جمعه) می باشد.
حجت الاسلام کشاورز در ادامه از لزوم برخورداری اعضای ستاد نماز جمعه از صفات حسنه تواضع و مشورت پذیری سخن گفت و افزود برای پیشبرد امور ستاد و رونق دادن به نماز جمعه که علاوه بر ابعاد اعتقادی و فرهنگی آن، یکی از مهمترین تریبونها برای کمک به پیگیری و حل مشکلات حوزه های مختلف عمرانی، اداری و… است، لازم است همه در کنار هم تلاش و حمایت کنیم.
ایشان همچنین با ذکر عناوین مسئولیتهای اعضای ستاد نماز جمعه از دعوت شدگان خواست تا با هماهنگی و مشورت در زمینه هایی که توان دارند و علاقه مند هستند ستاد نماز جمعه را در انجام وظایف و برنامه ها یاری کنند.
در پایان با پیشنهاد و اعلام آمادگی اعضاء حاضر، مسئولین واحدهای مختلف سیاسی، فرهنگی، پشتیبانی، تبلیغات و رسانه تعیین و نسبت به شرح وظایف آنها اطلاعات و توضیحات لازم توسط، رئیس ستاد نماز جمعه ارائه گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.