کد خبر : 6869
دیدگاه‌ها برای نصب ترانس جدید ایستگاه پمپاژ آب پشته زیلائی به همت اداره آبفای سرفاریاب – بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 18:43
-

خبرنگار آقای طاعتی

نصب ترانس جدید ایستگاه پمپاژ آب پشته زیلائی به همت اداره آبفای سرفاریاب –

نصب ترانس جدید ایستگاه پمپاژ آب پشته زیلائی به همت اداره آبفای سرفاریاب –
با پیگیریهای انجام شده توسط اداره آبفا بخش سرفاریاب، شرکت آبفای استان و شرکت برق، ترانس برق جدید تهیه و با همکاری نیروهای ستادی آبفا، بخشدار محترم و اکیپ اتفاقات برق سرفاریاب نصب و آب شرب در مدار مصرف قرار گرفت.

نصب ترانس جدید ایستگاه پمپاژ آب پشته زیلائی به همت اداره آبفای سرفاریاب-
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و سایت خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، با پیگیریهای اداره آب و فاضلاب سرفاریاب کار نصب ترانس جدید ایستگاه پمپاژ آب پشته زیلائی به سرانجام رسید.
مدیر آب و فاضلاب سرفاریاب با بیان اینکه حدود یک هفته پیش به دلیل سرقت ترانس برق، پمپاژ آب از تنگه دولوف به سمت مخازن روستاهای پشته زیلائی متوقف و آب این روستاها قطع شده بود، گفت: با پیگیریهای انجام شده توسط این اداره، شرکت آبفای استان و شرکت برق، ترانس برق جدید تهیه و با همکاری نیروهای ستادی آبفا، بخشدار محترم و اکیپ اتفاقات برق سرفاریاب نصب و آب شرب در مدار مصرف قرار گرفت.

کشاورز افزود-محل نصب ترانس برق ایستگاه مذکور در حریم تاسیسات شرکت آب و فاضلاب نبوده و امکان محافظت از آن وجود ندارد به همین دلیل چندمین بار است که به سرقت رفته و مجدد نصب گردیده است.
لازم به ذکر است که در زمان قطعی آب، آب و فاضلاب سرفاریاب با تانکر سیار نسبت به تامین آب شرب مردم در این روستاها اقدام نموده است.

دهستان پشته زیلائی از توابع بخش سرفاریاب، دارای بیش از ۲۵ روستای کمتر برخوردار و صعب العبور با جمعیتی حدود ۲۵٠٠ نفر می باشد که در امورات زیر ساختی از قبیل آب و جاده نیازمند توجه و حمایت بیشتر مسئولین می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.