کد خبر : 6893
دیدگاه‌ها برای مراسم یادبود مادر مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان در یاسوج برگزار شد/ پیام قدردانی از ابراز همدردی مردم و مسئولان بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 - 19:29
-

مراسم ترحیم و یادبود مرحومه بی بی پرور سادات مادر گرامی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

مراسم یادبود مادر مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان در یاسوج برگزار شد/ پیام قدردانی از ابراز همدردی مردم و مسئولان

مراسم یادبود مادر مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان در یاسوج برگزار شد/ پیام قدردانی از ابراز همدردی مردم و مسئولان
مراسم ترحیم و یادبود مرحومه بی بی پرور سادات مادر گرامی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه “این مراسم با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و معاونین ایشان و کارکنان این دانشگاه، فرمانده سپاه فتح و مسئولان اقشار بسیج، فرمانده تیپ ۴۸ فتح و کارکنان این یگان، مدیرکل بنیاد شهید به همراه کارکنان این نهاد، روسای مراکز بهداشت، سایر ادارات و نهادها و قشرهای مختلف مردم در حسینیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم امام جمعه موقت یاسوج در این مراسم با اشاره به آیات و روایات بر نیکی به پدر و مادر تاکید کرد. وی افزود: متاسفانه به دلیل برخی مشکلات اجتماعی و هجمه های دشمن احترام به بزرگترها به ویژه پدر و مادر در جامعه کم رنگ شده است که باید با اقدامات دینی و فرهنگی جایگاه ارزشمند والدین توسط فرزندان در خانواده ها مستحکم و دچار خدشه نشود. همچنین کربلایی مهدی رضایی مداح اهل بیت عصمت و طهارت در رثای شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مرثیه سرایی کردند.

پیام قدردانی خانواده های جوکارومنسوبین از ابراز همدردی مردم و مسئولان

بسم الله خیرالاسماء من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق

با عرض ادب و احترام،

بدینوسیله از حسن عنایت و توجه کلیه سروران گرامی،دانشگاهیان علوم پزشکی، حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، مسئولان محترم سپاه فتح، تیپ ۴۸ فتح،بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه های اجرایی استان، آحاد و اقشار مختلف مردم شریف و همه بزرگوارانی که از طریق تماس تلفنی، ارسال پیام، بنر، درج پیام تسلیت در رسانه ها و شبکه های مجازی و یا با حضور صمیمانه خود در مراسم تشییع، تدفین و یادبود مادر مهربانمان مرحومه سیده پرور سادات، باعث تسلی خاطر بازماندگان شدند و بستگان داغدار آن سفر کرده را مدیون لطف و محبت خویش قرار دادند از صمیم قلب تقدیر و تشکر می نماییم.

همچنین از اینکه به علت تألمات روحی قادر به قدردانی حضوری و تلفنی از همه بزرگوران نشده ایم، عذرخواهی نموده و از این طریق دست همه عزیزان را به گرمی می‌فشاریم و برای همگان از خداوند رحمان، سلامتی و عزت‌ مستدام و حضور در رکاب نورانی آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را در عصر ظهور مسئلت می‌نماییم.

خانواده های جوکار (خسروداد) سادات و جمیع منسوبین

منبع:خبرگزاری بسیج

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.