کد خبر : 5384
دیدگاه‌ها برای فلسفه دیدار مسئولان با مردم و مطالبه ی نتایج دیدار اخیر نماینده مردم در مجلس با مردم شریف سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 22:44
-

فلسفه دیدار مسئولان با مردم و مطالبه ی نتایج دیدار اخیر نماینده مردم در مجلس با مردم شریف سرفاریاب

فلسفه دیدار مسئولان با مردم و مطالبه ی نتایج دیدار اخیر نماینده مردم در مجلس با مردم شریف سرفاریاب
وجود شخصیت های حقیقی به جای شخصیت های حقوقی موضوعی که فقط مختص به زمان تبلیغات انتخاباتی است.اصولأ.ًحضور این عزیزان چه دلیل و ضرورتی

پایگاه خبری تحلیلی عصرکهگیلویه ”
در پی دیدار مردمی حاج آغا موحد نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه بزرگ بامردم خونگرم بخش سرفاریاب، یادداشت نقد ارسالی یکی از مخاطبین این پایگاه خبری ارسال و بدون کم و کاست منتشر میشود؛
متن یادداشت?
در حقیقت، سرکشی و دیدار مسئولان با مردم و تلاش در جهت رفع مشکلات به ویژه پیگیری مطالبات عمومی امری پسندیده، مطلوب و مورد انتظار است.
اهمیت این کار از آن جهت ارزشمندتر است که علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه ارباب رجوع، ملاقات با مسئولان راحت تر صورت می پذیرد و از طرفی مردم مسئولان را از جنس خویش می بینند و به یقین از برخی بروکراسی های رایج و البته زمانبر نیز جلوگیری می شود.
همین هفته گذشته بود که سید محمد موحد به همراه استاندار و مدیرکل سازمان جهاد و کشاورزی استان سفر دوره ای خود را از زادگاه رئیس جهاد شروع کردند و بسیاری از دیگر روستاهای اطراف را بازدید نمودند.
کاری ارزشمند و بجا که شایسته تقدیر است.
در ادامه این دیدارها نماینده مردم در مجلس در حالی راهی منطقه سرفاریاب شد که فقط فرماندار شهرستان چرام و یکی از مدیران تابعه(آبفا) وی را همراهی می کردند آنهم در یک روز تعطیل (جمعه).
در ارتباط با این سفر چندین سوال و ابهام وجود دارد که یقیناً مردم شریف سرفاریاب این حق را دارند که جوابشان را بدانند.
۱- وجود شخصیت های حقیقی به جای شخصیت های حقوقی
موضوعی که فقط مختص به زمان تبلیغات انتخاباتی است.
اصولأ.ًحضور این عزیزان چه دلیل و ضرورتی داشته و در مقام پاسخگویی چه جایگاه و انتظاری از آنها متصور بوده است ؟
اگرچه حضورشان بلااشکال است.
۲- حضور و همراهی مسئولان غیر مسئول و عدم حضور مسئولان مربوطه !!!!
در خروجی اندک سایت ها حضور رئیس محترم اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه نمایان بود در حالیکه حوزه تحت مسئولیتش نبوده است و قاعدتاً می بایست رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام حضور می داشت!!!
حضور آن برادر عزیز، محترم و مغتنم اما عدم حضور مسئول مستقیم ( رئیس اداره راه و شهرسازی چرام) که قطعاً مردم در حوزه وی سوال و مشکلاتی داشته و دارند جای ابهام و سوال دارد.؟!
۳- یکی از اصلی ترین برنامه های معمول در سفر نماینده مردم به هر شهر و بخش در جهت سهولت دسترسی به مشکلات عمومی و جمع بندی و پیگیری سریع تر آنها، هماهنگی و نشست با شورای شهر و بخش و دهیاران است.
آیا در این سفر چنین جلسه ای ترتیب داده شد؟
در صورت تشکیل، مفاد و خروجی آن چه بوده است؟
بی شک، انعکاس سفر، کمترین وظیفه ی سایت ها و پایگاه‌های خبری است و صدالبته بیشترین وظیفه و رسالت آنان علاوه بر پیگیری موارد مربوط به سفرهاب قبلی، اطلاع رسانی مصوبات و خروجی این حضور و دیدار است که متاسفانه آنچه از این سفر به اطلاع عموم رسید فقط گرفتن چند عکس و انتشار آن بوده است!!!!.
مردم حق دارند بدانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.