کد خبر : 7358
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۱٠/۱۶) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.  بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 - 14:51
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۱٠/۱۶) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید. 

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۱٠/۱۶) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید. 
نقشه دشمن در جنگ ترکیبی امروزی از پلیدترین توطئه ها برای اسلام زدائی و ترویج فساد، بی عفتی، بی حجابی و بکارگیری جاذبه های جنسیتی در میان جوانان ایران اسلامی است.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۱٠/۱۶) سرفاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و عصر کهگیلویه در سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در ابتدا ضمن سفارش به خود و همه برادران و خواهران دینی به رعایت تقوی الهی، طبق بیان امیرالمؤمنین  علی ( ع )، راست گوئی، راه رفتن با تواضع، چشم بستن بر حرام دنیا و فراگیری علم و دانش سودمند را از ویژگیهای انسانهای با تقوی عنوان کرد و در ادامه مبحث شناخت یکی از راه های خود شناسی را سفارش به خودسازی  دانست.

حجت السلام زارعی پور با قرائت آیاتی از سوره مبارکه سوره شمس ( و نفس و ما سواها…)، تلاش برای دوری نفس از آلودگیها، پاک و طاهر  و ساخته نمودن بدن و همچنین تکامل درک و عقل را همان خودسازی دانست که در پایان مسیر زندگی و در سرای باقی، پروردگار متعال، روح انسان دارای این شرایط را خود تحویل می گیرد و میزبانی می کند و پاداش این خودسازی را که برخورداری از لذتهای ناب اخروی است نصیب وی می کند.

وی حرکت و طی کردن مسیر خودسازی را دشوار و نیازمند مجاهدت و اراده قوی ذکر کرد و گفت: بر اساس آیات قرآنی دیگر،  خداوند کسانی  که عشق و اراده خودسازی داشته و در مسیر آن قرار بگیرند را کمک و دستگیری کرده و هدایت می کند.

خطیب نماز جمعه سرفاریاب با گرامی داشت ۱۶دیماه سالروز رحلت ام البنین ( س) و روز تکریم مادران و همسران شهداء، زندگی حضرت ام البنین و مادران و همسران شهداء را دارای دو ویژگی مهم صبر و فدارکاری عنوان کرد و افزود: تربیت پیروان صالح و راستین برای اسلام و انقلاب از افتخارات بزرگی است که نصیب این زنان شده و زنان جامعه اسلامی باید از سیره و روش زندگی آنان الگو بگیرند.

حجت الاسلام زارعی پور سالروز شهادت علم الهدی و یاران دانشجوی ایشان و روز شهدای دانشجو را گرامی داشت و با بیان اینکه انس با قرآن از مهمترین ویژگیهای شهید علم الهدی بود و طبق سخن گهربار امام صادق ( ع ) هر جوان مؤمنی که با قرائت قرآن مأنوس شود، قرآن با گوشت و خون او آمیخته می شود، انس با قرآن را از خصوصیات همه شهداء دانشجو و انقلاب دانست.

وی ضمن یادآوری سالروز توطئه کشف حجاب به دستور رضا خان، با تأکید بر اینکه نقشه دشمن در جنگ ترکیبی امروزی از پلیدترین توطئه ها برای اسلام زدائی و ترویج فساد، بی عفتی، بی حجابی و بکارگیری جاذبه های جنسیتی در میان جوانان ایران اسلامی است، گفت: دختران و پسران جوان سرزمین اسلامی ما از این نقشه شوم دشمن آگاه بوده و با هوشیاری خود، فریب حیله و مکر دشمن را نخواهند خورد و فرهنگ حجاب و عفاف را مایه اصالت و هویت خود دانسته و نسبت به آن پایبند خواهند بود.

زارعی پور با گرامی داشت سالروز شهادت امیرکبیر،  جلوه های مدیریتی آن مرد بزرگ را نیاز امروز هم دانست و گفت: طبق باورهای امیرکبیر استقلال کشور در گرو نگاه به داشته ها و توانائیهای درونی است.

تقدیر و تشکر از حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش که نشان از عشق و وفاداری به آن مرد بزرگ و آرمانهای امام، شهداء، انقلاب و رهبری است و همچنین توصیه به مسئولین شهرستانی و استانی راهداری برای رفع مشکلات راه های روستائی در پشته زیلائی و سادات با توجه به انتظارات و پیگیریهای مکرر اهالی برخی از روستاهای این مناطق و مدیریت مناسب مجموعه برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر، پایان بخش سخنان امام جمعه سرفاریاب بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.